Ik lees hier en op andere prepper gerelateerde fora vaak over mensen die zelf grond/land hebben gekocht om bijvoorbeeld te gebruiken als BOL, waterwinning, of om te bewerken voor landbouw. Nu lijkt het me een interessante investering om zelf een stuk grond in bezit te hebben (in NL of buitenland), maar waar begin je? Zelf zou ik het willen gebruiken om eventueel een huis(je) op te bouwen en groenten en fruit te verbouwen. Aan welke kwaliteiten moet een stuk grond voldoen, hoe vind je uberhaupt een stuk land dat aan je wensen voldoet? Ik zit wel eens op internet te neuzen en dan zie ik bijvoorbeeld een stuk grond, wat onderdeel is van een groter stuk van bijvoorbeeld een boer. Daar mag je dan weer niet op bouwen, of je mag er niet recreëren. Ook zie ik dat sommige stukken grond voor soms wel bijna 100.000 euro verkocht worden en dan heb je een stuk grasland waar je niks mee mag doen.
Hebben jullie land in bezit en zo ja wat doen jullie ermee, hoe ben je er aan gekomen en wat is je plan met het land?
Hebben jullie land in bezit en zo ja wat doen jullie ermee, hoe ben je er aan gekomen en wat is je plan met het land?