• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

500 m² ondergrondse militaire bunker

Laatst bewerkt:
Er blijken toch genoeg grenzeloze idioten te zijn die vroegtijdig bieden. Inmiddels tel ik er al 65 als er geen recidivisten tussen zitten tenminste😉

Huidig bod (65)€ 108.600,00

Hee jij daar, waar blijft jullie crowdfund actie?!
1000060226.jpg

Ik bied zelf natuurlijk pas in de allerlaatste minuut, maar kan jullie alleen een fijn plekje op een stalen hoogslaper met spiraalbodem, kapok matras en strozak in die bunker aanbieden, als jullie vooraf betalen!😉
1000060225.jpg
Voor €10.000 een plekje 3-hoog naast de generatorruimte en voor €20.000 een slaapplek 1-hoog met latex matras en donzen dekbed naast een ontsnappingsluik. En voor €5.000 een sta-plaats in de gassluis, dus ook aan de kleine portemonnee wordt gedacht👍

Er blijken toch genoeg grenzeloze idioten te zijn die vroegtijdig bieden. Inmiddels tel ik er al 65 als er geen recidivisten tussen zitten tenminste😉

Huidig bod (65)€ 108.600,00

Hee jij daar, waar blijft jullie crowdfund actie?!
Bekijk bijlage 28436

Ik bied zelf natuurlijk pas in de allerlaatste minuut, maar kan jullie alleen een fijn plekje op een stalen hoogslaper met spiraalbodem, kapok matras en strozak in die bunker aanbieden, als jullie vooraf betalen!😉
Bekijk bijlage 28437
Voor €10.000 een plekje 3-hoog naast de generatorruimte en voor €20.000 een slaapplek 1-hoog met latex matras en donzen dekbed naast een ontsnappingsluik. En voor €5.000 een sta-plaats in de gassluis, dus ook aan de kleine portemonnee wordt gedacht👍

Goed bezig en door de weeks een b&b / hotel, evenementen ruimte....
Hoop zullen idd op de laatste minuut gaan bieden, maar dan komt er weer wat tijd bij geloof ik?

€ 111.100,00 inmiddels....
Hahaaa, dat had je gedacht... @phtvs
€ 113.600,00 Nu jij weer!😉

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat er idioten zijn die vroegtijdig tegen elkaar op bieden. Het enige dat dat oplevert is, dat het de uiteindelijke biedprijs opstuwt.

Vroeger bood ik ook nogal eens op spulletjes via Ebay en andere veilingsites en het beste is dan om nooit voortijds te bieden maar altijd pas gedurende de laatste seconden.

het beste is dan om nooit voortijds te bieden maar altijd pas gedurende de laatste seconden.

Of je zet het bod op een bedrag net onder waarvan jij denkt dat het maximaal op zal brengen. Zo doen veel bieders dat. Ook op ebay en catawiki zie ik het veel gebeuren. Die methode schrikt andere bieders af omdat ze er alleen overheen kunnen door de normale prijs te betalen wat een object waard is.

Vroeger had ik een sniper-app. Die voor mij automatisch ging bieden. Helaas werkt dat niet meer. Dat was vaak wel een extra kans om iets te pakken te krijgen wat je echt heel graag wil hebben.

Op biddit is het toch ook vaak goedkoop dat het start (ik weet niet of het bij 0 start). Bij gewone huizenverkoop klopt het wel wat je zegt omdat ze dan in meer zoekfilters vallen en dan zien meer mensen de woning.

Of je zet het bod op een bedrag net onder waarvan jij denkt dat het maximaal op zal brengen. Zo doen veel bieders dat. Ook op ebay en catawiki zie ik het veel gebeuren. Die methode schrikt andere bieders af omdat ze er alleen overheen kunnen door de normale prijs te betalen wat een object waard is.

Vroeger had ik een sniper-app. Die voor mij automatisch ging bieden. Helaas werkt dat niet meer. Dat was vaak wel een extra kans om iets te pakken te krijgen wat je echt heel graag wil hebben.
@phtvs , ik heb al een flinke tijd niet meer op veilingen geboden, maar mij staat bij dat er soms ook de mogelijkheid is om een maximaal bod uit te brengen, waarbij de actuele bieding niet meer dan bijvoorbeeld een stap van €100 wordt verhoogd. Bijvoorbeeld bied-stand is €145 voor iets waar je maximaal €500 voor wilt betalen. Zet dan een maximaal bod op €500,01😉 en de bied-bot vertaalt dat in een bied-stand van €245 op jouw naam. Biedt een ander €300 dan biedt de bied-bod direct weer €400 in jouw naam. Biedt een ander dan een (vaak) rond uiterste bod van €500 in de laatste seconde, dan heb je de bieding toch met €500,01 gewonnen😉

In het andere geval, en dat speelt m.i. nu bij die bunker, wordt een bieding volledig bij opbod opgenomen, en biedt een idioot (actueel) €113.600,00. Het is dan zonneklaar dat een volgend bod hoger moet liggen. Hadden er minder idioten geboden en had de bied-stand € 65.600,00 geweest, dan hadden er vast wel geweest die optimistisch €100.000 als uiterste bod in de laatste seconde zouden geven, terwijl die nu wellicht een passender waarde gaan bieden (dus meer concurrentie en een hoger eindbedrag).

Het laatste bedoel jij waarschijnlijk, en dan schrikt het m.i. minder af dan dat het concurrenten wijzer maakt over de prijs die je denkt dat het op gaat brengen.
Welnu: dan bedankt voor die informatie!😉 Ik was dan wellicht degene die het telkens in de laatste seconde voor de neus weg pikte, voor net even ietsje meer?😁

Ik was dan wellicht degene die het telkens in de laatste seconde voor de neus weg pikte, voor net even ietsje meer?

o wat, ik heb dingen meegemaakt...
Letterlijk 5 seconden voor de tijd afliep viel mijn internet uit. Windows update die het tijd vond om mijn pc opnieuw op te starten. Er gelukkig op het laatste moment erachter komen dat die ebay verkoper niet naar Nederland verzend. Een stalker die mij op ebay zo dwars zat door overal waar ik op bood, ook ging bieden en de prijs zo opdreef maar op het laatst van afhaakte. Of die keer dat ik goedkoop een leuke laptop voor onze zoon wilde kopen en er dan te laat achter komen dat het alleen om de behuizing ging.

Inmiddels heb ik een bied verbod opgelegd gekregen van mijn vrouw dus ik ben al even afgekickt. catawiki, ebay en de veilingsites als troostwijk, aca-auctions en proveiling zijn voor mij verboden. 🤣 (al kijk ik er soms stiekem wel op)

Inmiddels heb ik een bied verbod opgelegd gekregen van mijn vrouw dus ik ben al even afgekickt. catawiki, ebay en de veilingsites als troostwijk, aca-auctions en proveiling zijn voor mij verboden. 🤣 (al kijk ik er soms stiekem wel op)
Veel ervan herken ik ook, door schade en schande😉 Jij bent nu net even iets ruiterlijker dan ik, maar laten we het er maar op houden dat ik van de partner ook "af en toe wat tegenwind ondervind"😂 Dat ik alweer geruime tijd niet meer op iets heb geboden, vult het wel aardig aan.😉 Ach, sinds Ali in mijn leven is, mis ik die veilingsites ook niet meer zo😁

Alleen dat Marktplaats, dat vind ik toch nog wel mooi. Zo vaak maak ik er ook weer geen gebruik van maar sympathieker en dichter-bij-huis is het wel.

Terug
Bovenaan