Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vindt dat nog een beste prijs, deze hieronder heb ik en kost slechts 150 euro voor dat prijs verschil kun je heel wat benzine (met meng olie) verstoken.
800w is meer dan genoeg voor huis tuin en keuken gebruik, en deze kost slechts 150,- brandstof verbruik is ook zeer gering. Is een twee takt motortje dus doorgaans makkelijk te repareren als er iets mankeert aan het motortje. Die van mij wordt na gebruik de tank altijd geleegd en droog laten lopen daarna bij gevuld en gestart met ene beetje aspen in de tank.
Na lange stilstand is het altijd 2 a 3 keer trekken en hij loopt.
Hele dure elektronica zal ik er niet aan hangen maar de koelkast etc kun je er prima op laten draaien. Bij mij heeft bijvoorbeeld de pallet kachel er een tijd geleden op gedraaid omdat de stroom er in de straat uit lag ivm werkzaamheden ik zad er toen toch lekker warmpjes bij terwijl het bij sommigen in de straat stervend koud was in huis.