F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou heb ik vorige week een pan aangekocht en weet ik uberhaupt niet wat ik er mee moet
Heb het gekocht omdat ik dit type nog niet gezien had en mijn nieuwschierigheid nam het besluit .
Opschrift op bodem van de pan vermeld :
ALESSI
ITALIA
Inox 18/10
niet meer en niet minder aan Tekst .
Pan meet 9 Cm hoog , 25 Cm doorsnee ( bovenzijde ) en 20 Cm binnenmaat ( Door dubbele wand )
In de dubbele wand kan geen water geschonken worden zoals in een ander type .
Pan lijkt uiterlijk op de opdekschaal van dit merk . Maaar heeft dus een dubbele wand en dat hebben die opdekschalen niet
Aan de bodem van de pan te zien lijkt het op vuur of andere hittebron gestaan te hebben .
Het RVS is namelijk blauwig/ groen verkleurd
Ik heb beslist geen ervaring wat zo'n pan doet op het vuur ( Vervormen ?? )
ERgens zou je toch denken dat de druk zich opbouwt , Lucht die warm word zet uit
Heb het gekocht omdat ik dit type nog niet gezien had en mijn nieuwschierigheid nam het besluit .
Opschrift op bodem van de pan vermeld :
ALESSI
ITALIA
Inox 18/10
niet meer en niet minder aan Tekst .
Pan meet 9 Cm hoog , 25 Cm doorsnee ( bovenzijde ) en 20 Cm binnenmaat ( Door dubbele wand )
In de dubbele wand kan geen water geschonken worden zoals in een ander type .
Pan lijkt uiterlijk op de opdekschaal van dit merk . Maaar heeft dus een dubbele wand en dat hebben die opdekschalen niet
Aan de bodem van de pan te zien lijkt het op vuur of andere hittebron gestaan te hebben .
Het RVS is namelijk blauwig/ groen verkleurd
Ik heb beslist geen ervaring wat zo'n pan doet op het vuur ( Vervormen ?? )
ERgens zou je toch denken dat de druk zich opbouwt , Lucht die warm word zet uit