• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

BARBOUR Hunting Jacket met vele zakken .

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag heb ik na lang zoeken toch een Jas gevonden die mij bevalt .
Genoeg zakken ( 10 Stuks :cool: ) en lekker licht en water en wind dicht . En Kwaliteit .
Hij is van het merk BARBOUR , dat ik niet ken ( de ) tot nu ;) .
Ondertussen heb ik gegoogeld maar kon dit model niet vinden .
Vooral gebaseerd op de twee lussen met D ringen aan de onderzijde van de Borstzakken met aan achterzijde van deze lussen Drukkers .
Deze drukkers zijn bestemd voor het omhooghouden van de Kleppen van de onderste zakken .
Dit zodat je meteen je jachtpatronen ?? kunt pakken zonder dat het klepje in de weg zit .
In de jas zit een label met daarop T799 Adventure Lightweight Jacket XL .
Jas is van Polyamide en ademend :confused:

Tevens PU gecoat aan de binnenzijde tussen de twee stoffen .
Ik kon helaas nog steeds geen smockjas bemachtigen voor een redelijke prijs en in de Olive of/ groen/ of bruin of /grijs kleur .
Ze zijn ook tamelijk duur die defensie gerelateerde smockjassen :(
Deze mooie Barbour jas heb ik voor een minimaal bedrag gekocht .
Juiste tijd , juiste plaats en het juiste bedrag :cool:
Ook zag ik bij diverse shops dat ze een heel Wax jassen programma hebben :hug:

20161019_174428.jpg 20161019_174639.jpg 20161019_174514.jpg 20161019_174436.jpg 20161019_174458.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie jas en practisch zo te zien.
Ik ben ook even rond wezen neuzen en dit soort jassen gaat voor 399 dollar in de uitverkoop, normaal 499 dollar....dus...haha! :thumbsup:
hunting jacket.jpg

Nee..."practisch"...Ben nog van de ouwe stempel en ben nooit aan die rare k gewend, net als in electra. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee..."practisch"...Ben nog van de ouwe stempel en ben nooit aan die rare k gewend, net als in electra. ;)

HaHa ik gebruikte ook gewoon de C
rood lijntje eronder dus maakte ik er een K van :lol::lol:
Dat ik het woord PRACTISCH tussen """ heb gezet was omtrent de betekenis van het woord ;)

Mooie jas en practisch zo te zien.
Ik ben ook even rond wezen neuzen en dit soort jassen gaat voor 399 dollar in de uitverkoop, normaal 499 dollar....dus...haha! :thumbsup:
Bekijk bijlage 3965

Ook het door mij bemachtigde Barbour model is ontzettend prijzig .
Maar ik moet toegeven alles is KWALITEIT aan de jas :thnx:

Terug
Bovenaan