Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is maar dat je het weet.
Inloggen met alleen gebruikersnaam en wachtwoord binnenkort niet meer mogelijk07-07-2022
Vanaf 30 januari 2023 kunt u bij MijnOverheid alleen nog inloggen met de DigiD app of sms-controle. Dit betekent dat u voortaan altijd uw telefoon nodig heeft bij het inloggen. Zo zijn uw persoonlijke gegevens nog beter beschermd.
Download de DigiD app of activeer inloggen met sms-controle in MijnDigiD.
Wij hebben maar een heel eenvoudige telefoontje waar je geen app op kan plaatsen, en we gaan ook geen smartphone iPad of iets dergelijks aanschaffen, wel heel aantrekkelijk omdat je er zoveel mee kan doen.
We hebben een beltegoed kaartje telefoon, en kunnen net bellen en sms berichtjes bekijken.
Je moet de vraag omdraaien ben ik wel belastingplichtig ....
Het antwoord is keihard NEE.
Je moet de vraag omdraaien ben ik wel belastingplichtig ....
Het antwoord is keihard NEE.
Het punt was dat mijn partner grofweg 1000 euro bruto verdient en daar bijna 1000 euro netto van overhoud.
vandaar mijn stelling wat hou ik over van 1250 euro?
moet je om onverklaarbare redenen dan wel ineens 30% ofzo betalen.
Als die 1000 euro inkomen van je echtgenote het enige inkomen is, denk ik dat alleen DAT inkomen belast wordt. Ze hoeft niet plots meer belasting te betalen omdat jij dan geen inkomen meer hebt.
Wel kan zij eventuele aftrekposten optellen bij jouw aftrekbare kosten. Als je daarmee boven de aftrekdrempel komt, zou ze zelfs iets minder belasting hoeven betalen. Maar over een bruto inkomen van ongeveer 1000 euro zal dat mogelijk niet boven de teruggave drempel zijn, die naar ik meen te herinneren 200 euro is.
Het is maar dat je het weet.
Inloggen met alleen gebruikersnaam en wachtwoord binnenkort niet meer mogelijk07-07-2022
Vanaf 30 januari 2023 kunt u bij MijnOverheid alleen nog inloggen met de DigiD app of sms-controle. Dit betekent dat u voortaan altijd uw telefoon nodig heeft bij het inloggen. Zo zijn uw persoonlijke gegevens nog beter beschermd.
Download de DigiD app of activeer inloggen met sms-controle in MijnDigiD.
Wij hebben maar een heel eenvoudige telefoontje waar je geen app op kan plaatsen, en we gaan ook geen smartphone iPad of iets dergelijks aanschaffen, wel heel aantrekkelijk omdat je er zoveel mee kan doen.
We hebben een beltegoed kaartje telefoon, en kunnen net bellen en sms berichtjes bekijken.