miss-elliot
Survivor
in mijn ogen lijkt elke bivakzak hetzelfde maar toch een topic.
ik heb een slaapzakhoes die bij de m90 slaapzak hoort.
Deze hoes vind ik eigenlijk niks en wil eigenlijk een slaapzakhosd met zo'n boog zodat je ook je hoofd kan afsluiten
zoals dus dit:
Ik heb al gezien dat ze iets zwaarder zijn maar goed als ik in de zomer een extra muskieten net moet meeslepen naast de m90- slaapzakhoes voor tegen de muggen dan kom je op hetzelfde gewicht uit.
Nou vroeg ik me af, zit er nog kwaliteit, tussen de bivakzak?
welke word aangeraden?
Nog een vraag trouwens: als een bivakzak (of slaapzak) ademend is, verlies je dan niet een hoop warmte?
En dan nog 1: is een slaapzakhoes niet gewoon hetzelfde als een bivakzak?
En dan de laatste: De hoes moet altijd maat groter zijn dan de zak? (dus als slaapzak maat L heeft dan moet de hoes XL zijn?)
ik heb een slaapzakhoes die bij de m90 slaapzak hoort.
Deze hoes vind ik eigenlijk niks en wil eigenlijk een slaapzakhosd met zo'n boog zodat je ook je hoofd kan afsluiten
zoals dus dit:
Ik heb al gezien dat ze iets zwaarder zijn maar goed als ik in de zomer een extra muskieten net moet meeslepen naast de m90- slaapzakhoes voor tegen de muggen dan kom je op hetzelfde gewicht uit.
Nou vroeg ik me af, zit er nog kwaliteit, tussen de bivakzak?
welke word aangeraden?
Nog een vraag trouwens: als een bivakzak (of slaapzak) ademend is, verlies je dan niet een hoop warmte?
En dan nog 1: is een slaapzakhoes niet gewoon hetzelfde als een bivakzak?
En dan de laatste: De hoes moet altijd maat groter zijn dan de zak? (dus als slaapzak maat L heeft dan moet de hoes XL zijn?)