F
frans81
Gast
Paar jaar geleden had ik mijn Arwy Woodland Saracen compleet ingepakt klaar staan voor de Nood / Spoed wegwezen situatie .
28 Kgm zonder water en voedsel .
Gewoon gebaseerd op Hufterproof items .
Inmiddels alles bijgesteld in mijn Hoofd en door lichamelijk nog kunnen beperkingen haha . Valt gelukkig mee
Nu ga ik de inmiddels nieuw aangeschafte OD Saracen weer gedeeltelijk voorzien van een enigzins doordachte inhoud .
Vooral sterk verminderd kwa gewicht .
Twee dingen houd ik buiten de Rugzak en gaan pas op het laatst erin / erop .
Namelijk slaapmat en slaapzak .
Ik ben geen voorstander van het contineu opgerold laten van de selfinflatable mat en opgeprolt in de zak zitten van een slaapzak .
Ik wil zowiezo nog genoeg ruimte overhouden zodat ik nog noodzakelijke en gevonden spullen kan toevoegen tijdens een tocht naar ??
De Saracen heb ik verkozen door het zeer comfortabele gevoel met gewicht .
Mits goed op de heup en riemen goed afgesteld hou je een lange tocht goed vol . Ook door het bos en door oneffen terrein .
Van de week ga ik het ding voorzien met dat wat mij het beste lijkt en hier op dit moment voorhanden .
Ik verander net zolang tot ik met water onder de 20 Kg blijf .
Het zal een uitdaging worden .
Dit omdat ik te rijkelijk voorzien ben van teveel overbodig spul .
Lijstje plaats ik nog .
Omdat ik niet kon slapen loop ik vooruit op het gebeuren
28 Kgm zonder water en voedsel .
Gewoon gebaseerd op Hufterproof items .
Inmiddels alles bijgesteld in mijn Hoofd en door lichamelijk nog kunnen beperkingen haha . Valt gelukkig mee
Nu ga ik de inmiddels nieuw aangeschafte OD Saracen weer gedeeltelijk voorzien van een enigzins doordachte inhoud .
Vooral sterk verminderd kwa gewicht .
Twee dingen houd ik buiten de Rugzak en gaan pas op het laatst erin / erop .
Namelijk slaapmat en slaapzak .
Ik ben geen voorstander van het contineu opgerold laten van de selfinflatable mat en opgeprolt in de zak zitten van een slaapzak .
Ik wil zowiezo nog genoeg ruimte overhouden zodat ik nog noodzakelijke en gevonden spullen kan toevoegen tijdens een tocht naar ??
De Saracen heb ik verkozen door het zeer comfortabele gevoel met gewicht .
Mits goed op de heup en riemen goed afgesteld hou je een lange tocht goed vol . Ook door het bos en door oneffen terrein .
Van de week ga ik het ding voorzien met dat wat mij het beste lijkt en hier op dit moment voorhanden .
Ik verander net zolang tot ik met water onder de 20 Kg blijf .
Het zal een uitdaging worden .
Dit omdat ik te rijkelijk voorzien ben van teveel overbodig spul .
Lijstje plaats ik nog .
Omdat ik niet kon slapen loop ik vooruit op het gebeuren