F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ik vanmorgen aan het opruimen was kwam ik een oud Camouflage Net tegen dat we als Schaduwdoek gebruikt hebben . Ook besefte ik weer dat er boven op Zolder nog een groot speciaal Camouflage net ligt met een Hexagon vorm .
Gezien deze er maar liggen te liggen en in het huidige nu voor mij geen functie hebben, zat ik te denken aan verkoop of inuil .
Dat dacht ik maar heel even hè
Vooral het Type 1 Radar Transparant Camouflage Screening system Net behoud ik liever .
Het is een mooi en appart net in Woodland . Iedere zijde een ander patroon .
Gerelateerd aan Jaargetijde .
Met deze netten zijn grote overkappingen te realiseren doordat er verschillende vormen koppelbaar zijn . Diamond Shape aan Hexagonal enz geeft grote overkoepelende daken voor voertuigen en personeel .
Ik heb maar 1 zo'n net en dat Hexagon vormpje meet
27.9 F x 32.2 F
Dit is 8.382 Meter x 9.81456 Meter . Totaal 83.46 ...... vierkante meter .
Zie link en Link in de link , dat is de Manual van dit Radar Transparant systeem .
Daar kan nog al wat onder en door de vorm zelfs een voordeel .
Maar heeft zoiets als Camouflagenetten nou een meerwaarde , heeft het zin om te bewaren . Of is het een Must have voor vooral de Militaria liefhebbende Prepper?
Er zijn tenslotte al meerdere preppers die legertent aanloopje doen !
Tenten van leuk formaat .
Tenten voor SC doeleinden . Tenten om mee te pronken en anderen mee te besmetten haha .
Waarom dan geen Camouflagenet uitbreiding . Het Drone en Privacy probleem opgelost
Er zijn zo ontzettend veel modellen / Vormen dat er een wereldwijde handel is in die dingen . Dumps krijgen ze niet aangesleept en Defensie heeft nu tekorten . Dit door massale verkoop jaren lang via oa Landmachtdagen of gerelateerde evenementen .
https://www.preppers-shelter.nl/forum/threads/wat-heb-jij-gekocht-vandaag.1748/page-91#post-84840
Edit ,
Ik bedoel dus ook bijv een klein 2 Mtr x 1 Mtr of 3x3 Mtr enz netjes .
Gezien deze er maar liggen te liggen en in het huidige nu voor mij geen functie hebben, zat ik te denken aan verkoop of inuil .
Dat dacht ik maar heel even hè
Vooral het Type 1 Radar Transparant Camouflage Screening system Net behoud ik liever .
Het is een mooi en appart net in Woodland . Iedere zijde een ander patroon .
Gerelateerd aan Jaargetijde .
Met deze netten zijn grote overkappingen te realiseren doordat er verschillende vormen koppelbaar zijn . Diamond Shape aan Hexagonal enz geeft grote overkoepelende daken voor voertuigen en personeel .
Ik heb maar 1 zo'n net en dat Hexagon vormpje meet
27.9 F x 32.2 F
Dit is 8.382 Meter x 9.81456 Meter . Totaal 83.46 ...... vierkante meter .
Zie link en Link in de link , dat is de Manual van dit Radar Transparant systeem .
Daar kan nog al wat onder en door de vorm zelfs een voordeel .
Maar heeft zoiets als Camouflagenetten nou een meerwaarde , heeft het zin om te bewaren . Of is het een Must have voor vooral de Militaria liefhebbende Prepper?
Er zijn tenslotte al meerdere preppers die legertent aanloopje doen !
Tenten van leuk formaat .
Tenten voor SC doeleinden . Tenten om mee te pronken en anderen mee te besmetten haha .
Waarom dan geen Camouflagenet uitbreiding . Het Drone en Privacy probleem opgelost
Er zijn zo ontzettend veel modellen / Vormen dat er een wereldwijde handel is in die dingen . Dumps krijgen ze niet aangesleept en Defensie heeft nu tekorten . Dit door massale verkoop jaren lang via oa Landmachtdagen of gerelateerde evenementen .
https://www.preppers-shelter.nl/forum/threads/wat-heb-jij-gekocht-vandaag.1748/page-91#post-84840
Edit ,
Ik bedoel dus ook bijv een klein 2 Mtr x 1 Mtr of 3x3 Mtr enz netjes .