F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag toch heel even samen met mijn Vrouw ( Die in de auto wachte ) naar de duurdere kring die soms toch verassende kan zijn de andere kant op .
Eigenlijk was ik al op weg naar de kassa omdat vrouwlief het niet meer uit hield van de ongemakken .
Op laatste moment ben ik omgedraaid en liep richting keuken spul .
Op de grond trok de messenbak de aandacht . Houten handvaten met aan alle een prachtig lemmet . Tevens een inscriptie in de handvaten " Chicago Cutlery " . Koperen klinknagels en het voelde meteen goed toen ik ze ( 5 stuks ) uit de bak viste .
Het moet gewoon kwaliteit zijn ! Anders bedriegt mijn gevoel mij
Wie kent deze messen ?
De messen zijn alle genummerd gerelateerd aan model . Dit zijn flinke messen en een fulltang model.
De handvaten ga ik behandelen met gekookte Lijnolie .
Ik ga nu niet vermelden wat ik betaald heb daar blauwe plekken van omvallen niet prettig aanvoelen
44S /45S/47S/ RB12S en BT43 .
Eigenlijk was ik al op weg naar de kassa omdat vrouwlief het niet meer uit hield van de ongemakken .
Op laatste moment ben ik omgedraaid en liep richting keuken spul .
Op de grond trok de messenbak de aandacht . Houten handvaten met aan alle een prachtig lemmet . Tevens een inscriptie in de handvaten " Chicago Cutlery " . Koperen klinknagels en het voelde meteen goed toen ik ze ( 5 stuks ) uit de bak viste .
Het moet gewoon kwaliteit zijn ! Anders bedriegt mijn gevoel mij
Wie kent deze messen ?
De messen zijn alle genummerd gerelateerd aan model . Dit zijn flinke messen en een fulltang model.
De handvaten ga ik behandelen met gekookte Lijnolie .
Ik ga nu niet vermelden wat ik betaald heb daar blauwe plekken van omvallen niet prettig aanvoelen
44S /45S/47S/ RB12S en BT43 .