F
frans81
Gast
Zijn nou al die Chinese Petroleum lampjes slecht ?
Is hun kwaliteit nou dermate dat ze in geen enkel opzicht in een positief vergelijk meegenomen kunnen worden met de Oa Europese Petroleum lampen .
Zijn nou al die Lampjes daar van veel mindere kwaliteit ?
Waarom gebruiken ze die zelf dan of zijn ze niet zo verwend als ons of overdrijven wij hier aan de andere kant .
Ik kan mij bijna niet indenken dat daar alleen maar lampen gemaakt worden en slechtere dan hier verkrijgbare en Binnen ons werelddeel geproduceerde .
Zijn wij te verwend met oa de Feuerhandjes en gelijkwaardige Lampen
Moeten we ze nou wel of niet kopen die Chineesjes / Japannertjes / Koreaantjes
En welke zijn dus wel echt slecht ?
Maar welke zijn dus bijna gelijkwaardig en kosten effe de helft minder Haha .
Of is het Haha dat ik geen gekke vragen moet stellen en alleen maar de Chinese Rijstafel veilig kan aankopen en er verder geen energie in moet steken
Ik wil er best in meegaan dat er wat verschil zit en dat er hier met betere Toleranties gewerkt wordt . Waardoor het nou net iets verfijnder brand Haha . Maar daar hangt dan ook weer een heel ander prijskaartje aan
Wat is een goed lampje ( FOTO en Type vermelding AUB )
En wat is SLECHT / Waardeloos ( FOTO en Type vermelding AUB )
Is hun kwaliteit nou dermate dat ze in geen enkel opzicht in een positief vergelijk meegenomen kunnen worden met de Oa Europese Petroleum lampen .
Zijn nou al die Lampjes daar van veel mindere kwaliteit ?
Waarom gebruiken ze die zelf dan of zijn ze niet zo verwend als ons of overdrijven wij hier aan de andere kant .
Ik kan mij bijna niet indenken dat daar alleen maar lampen gemaakt worden en slechtere dan hier verkrijgbare en Binnen ons werelddeel geproduceerde .
Zijn wij te verwend met oa de Feuerhandjes en gelijkwaardige Lampen
Moeten we ze nou wel of niet kopen die Chineesjes / Japannertjes / Koreaantjes
En welke zijn dus wel echt slecht ?
Maar welke zijn dus bijna gelijkwaardig en kosten effe de helft minder Haha .
Of is het Haha dat ik geen gekke vragen moet stellen en alleen maar de Chinese Rijstafel veilig kan aankopen en er verder geen energie in moet steken
Ik wil er best in meegaan dat er wat verschil zit en dat er hier met betere Toleranties gewerkt wordt . Waardoor het nou net iets verfijnder brand Haha . Maar daar hangt dan ook weer een heel ander prijskaartje aan
Wat is een goed lampje ( FOTO en Type vermelding AUB )
En wat is SLECHT / Waardeloos ( FOTO en Type vermelding AUB )