Flos
SHTF Expert
In een ander topic heeft er iemand de naam honde penning laten vallen voor de militaire herkenning plaatjes.
Dat zijn plaatjes die in de eerste ww zijn ingevoerd door het Duitse leger om hun gevallen kameraden terug te herkennen.
Andere legers hebben het snel over genomen. Ieder land heeft zo zijn eigen model.
Voor de niet gewezen militairen onder ons. Het bekenste model is die van het Amerikaanse leger twee bijna ovalen plaatjes aan een bolletjes ketting die bij nacht patrouille veel lawaai maken.
Nu als prepper zo iets om hebben is volgens mijeen goed idee.
Je kan dit laten maken op bv. een militair evenement voor en tien of zo.
Nu mijn vraag is wat laat je er op zetten. De persoon die het verkoopt stelt voor jou naam en telefoonnummer.
Maar als je daar gewond ligt is het toch zinloos om naar jezelf te bellen.
Daarom heb ik op het laatse dat ik heb laten maken mijn naam laten zetten mijn geboortedatum mijn bloedgroep en het huis telefoonnummer.
Ik weet dat je op zo een plaatje niet veel kwijt kan.
Maar wat zouden jullie er op laten zetten.
Dat zijn plaatjes die in de eerste ww zijn ingevoerd door het Duitse leger om hun gevallen kameraden terug te herkennen.
Andere legers hebben het snel over genomen. Ieder land heeft zo zijn eigen model.
Voor de niet gewezen militairen onder ons. Het bekenste model is die van het Amerikaanse leger twee bijna ovalen plaatjes aan een bolletjes ketting die bij nacht patrouille veel lawaai maken.
Nu als prepper zo iets om hebben is volgens mijeen goed idee.
Je kan dit laten maken op bv. een militair evenement voor en tien of zo.
Nu mijn vraag is wat laat je er op zetten. De persoon die het verkoopt stelt voor jou naam en telefoonnummer.
Maar als je daar gewond ligt is het toch zinloos om naar jezelf te bellen.
Daarom heb ik op het laatse dat ik heb laten maken mijn naam laten zetten mijn geboortedatum mijn bloedgroep en het huis telefoonnummer.
Ik weet dat je op zo een plaatje niet veel kwijt kan.
Maar wat zouden jullie er op laten zetten.