Floshtf
Diehard Prepper
Door roulatie van de voorraad komt er wel eens een maaltijd op tafel, dat ik denk/dacht........he er mist iets.
En dat is natuurlijk op te lossen door lang houdbare producten. Heb het dan niet over de rijst of aardappelpuree maar bijv. over de noten, perzik etc. Ook tussendoor is iets lekker. Van zoet tot hartig.
Chocolade / cacaopoeder
Snoep
Gedroogd fruit / fruit in blik
Lolly's
Noten
etc.
Pas iets nieuws toegevoegd. Ongebakken kroepoek.
Kroepoek kun je in de supermarkt gebakken kopen. Maaaar je kan ook een fles zonnebloem olie nemen en daar zelf de ongebakken kroepoek in doen. Laagje olie in koekenpan, 15 sec kroepoekje er in, en klaar. Zakje ongebakken kroepoek is ong 3 jaar (of langer) houdbaar en kost zo een 1/2/3 euro.
Ik heb het bij de groothandel Sligro vandaan maar ook in toko's etc te vinden.
(gelijk zakje poeder pindasaus meegepakt)
Hier een site om te zien hoe het in z'n werk gaat.
Iemand misschien nog meer tips hoe de maaltijd op te leuken / andere lekkere smikkels die een tijd houdbaar zijn?
En dat is natuurlijk op te lossen door lang houdbare producten. Heb het dan niet over de rijst of aardappelpuree maar bijv. over de noten, perzik etc. Ook tussendoor is iets lekker. Van zoet tot hartig.
Chocolade / cacaopoeder
Snoep
Gedroogd fruit / fruit in blik
Lolly's
Noten
etc.
Pas iets nieuws toegevoegd. Ongebakken kroepoek.
Kroepoek kun je in de supermarkt gebakken kopen. Maaaar je kan ook een fles zonnebloem olie nemen en daar zelf de ongebakken kroepoek in doen. Laagje olie in koekenpan, 15 sec kroepoekje er in, en klaar. Zakje ongebakken kroepoek is ong 3 jaar (of langer) houdbaar en kost zo een 1/2/3 euro.
Ik heb het bij de groothandel Sligro vandaan maar ook in toko's etc te vinden.
(gelijk zakje poeder pindasaus meegepakt)
Hier een site om te zien hoe het in z'n werk gaat.
Iemand misschien nog meer tips hoe de maaltijd op te leuken / andere lekkere smikkels die een tijd houdbaar zijn?