Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, het tegenovergestelde heb ik met gourmetten. Ik heb het één keer in mijn leven gedaan en echt, nooit weer.
We zaten gezellig rond de tafel, mijn vrouw, de beide jongens en ik.
Met allerlei brandertjes waar pannetjes op stonden met stukjes groenten en vlees.
De doorsnede van de pannetjes is iets van een paar centimeter geloof ik en ik zat met enige spijt naar de grote braadpannen boven het fornuis te koekeloeren.
Terwijl ik dus aan het verhongeren was trokken voor mijn geestesoog reusachtige karbonades voorbij.
T-bone steaks van driekwart pond en uit de oven hoorde mijn geestesoor het zachte knisperen van garende spareribbels...
Op de tafel was geen andere groente te vinden dan de grote slabladeren waar de mooie stukken vlees op zouden komen te liggen....
Ik werd afgeleid door mijn vrouw die me kwam zeggen dat mijn "stuk" vlees aardig op weg was te verbranden... oeps...
Wreed uit mijn mijmeringen getrokken kwam ik terug in de werkelijke wereld.
Mijn beide zoons aten lekker van hun stukjes vlees, maar het deed mijn ouwe vaderhart goed om te zien dat ook zij af en toe een steelse blik op de grote gietijzeren wierpen...
Inmiddels zijn ze allang volwassen kerels en echte carnivoren.
Een gourmetstel heb ik tot op heden niet bij hen kunnen signaleren..
Dat is waar @Larik, maar die scheuren we er wel uit...[/QUOTE][In de winter zit trouwens een veggie afdeling.
'k Heb de titel dan ook maar even aangepast.Nummer vijf.... Complete kroks gaan op het rooster....
Menig vegetariër smult van deze boeken gezien de bladzijden geen vlees bevatten.Ik weet het, menig vegetariër onder ons zal gruwen van deze boeken,
Bekijk bijlage 14460 Bekijk bijlage 14461 Bekijk bijlage 14462 Bekijk bijlage 14463