F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft een Thermoskan een echte meerwaarde als zijnde een uitrustingsstuk .
Een onderdeel van de samenstelling van je BOB of gewoon in en om het huis .
Ik hou er 100% rekening mee dat ik mij moet gaan verplaatsen en daar aan gerelateerd koop ik deze dingen .
Nee , rommel laat ik staan . Het zijn er inmiddels 3 geworden en dat is dan ook hen maximale aantal .
Kopen zal ik ze nog wel maar dan gaat de een plaats maken voor de ander .
Tot nu toe zijn alle kannen positief beoordeeld . Heet blijft heet en dat maximaal 20 uur .
Wel doe ik de kan eerst vol met echt heet water en laat dit een tijdje staan en dan komt de uiteindelijke vloeistof er pas in ( En dat werkt ) . Natuurlijk hoef je dat heet water niet weg te gooien en kun je ook weer even verwarmen tot kookpunt en het dan benutten voor het uiteindelijke doel ( Koffie / Thee / enz )
De twee Defensie Thermoskannen die ik heb daar ben ik 100% tevreden over .
Wel laat ik hierbij het gewicht niet meetellen want dat is altijd teveel .
Ik vind Thermoskannen ondanks dat gewicht toch wel wat voordelen hebben .
Vuur is niet altijd bij de hand en als je dat dan al hebt dan kun je mooi even een Thermoskan vullen met lekker heet water . Dit is vooral belangrijk tijdens de wat koudere periodes . Een warm drankje daar knap je vaak van op .
In mijn rugzak heb ik er altijd 1 zitten . De Groene uitvoering van defensie . De RVS heb ik in de keukenkast staan , en wordt gebruikt wanneer we met twee man gaan .
Gisteren heb ik er een derde bijgekocht . Gekocht omdat ik het model wel geinig vond .
Fles vermelde " The Aladdin Challenger " .
Dop is onderverdeeld in twee mokken , 1 Thermo ( Dubbelwandig ) en 1 plastic .
In de bodem bevind zich een schroefdop die je verwijderen kunt . Van deze dop kun je ook weer een deksel vanaf schroeven en dan krijg je een gedeelte voor eventueel Melk en suiker / koffie / Thee .
Waren ze maar niet zo zwaar Dan had ik er nog een paar
De Groene Defensie kan weegt 869 gram , de RVS 617 Gram en de Alladin 814 Gram
Een onderdeel van de samenstelling van je BOB of gewoon in en om het huis .
Ik hou er 100% rekening mee dat ik mij moet gaan verplaatsen en daar aan gerelateerd koop ik deze dingen .
Nee , rommel laat ik staan . Het zijn er inmiddels 3 geworden en dat is dan ook hen maximale aantal .
Kopen zal ik ze nog wel maar dan gaat de een plaats maken voor de ander .
Tot nu toe zijn alle kannen positief beoordeeld . Heet blijft heet en dat maximaal 20 uur .
Wel doe ik de kan eerst vol met echt heet water en laat dit een tijdje staan en dan komt de uiteindelijke vloeistof er pas in ( En dat werkt ) . Natuurlijk hoef je dat heet water niet weg te gooien en kun je ook weer even verwarmen tot kookpunt en het dan benutten voor het uiteindelijke doel ( Koffie / Thee / enz )
De twee Defensie Thermoskannen die ik heb daar ben ik 100% tevreden over .
Wel laat ik hierbij het gewicht niet meetellen want dat is altijd teveel .
Ik vind Thermoskannen ondanks dat gewicht toch wel wat voordelen hebben .
Vuur is niet altijd bij de hand en als je dat dan al hebt dan kun je mooi even een Thermoskan vullen met lekker heet water . Dit is vooral belangrijk tijdens de wat koudere periodes . Een warm drankje daar knap je vaak van op .
In mijn rugzak heb ik er altijd 1 zitten . De Groene uitvoering van defensie . De RVS heb ik in de keukenkast staan , en wordt gebruikt wanneer we met twee man gaan .
Gisteren heb ik er een derde bijgekocht . Gekocht omdat ik het model wel geinig vond .
Fles vermelde " The Aladdin Challenger " .
Dop is onderverdeeld in twee mokken , 1 Thermo ( Dubbelwandig ) en 1 plastic .
In de bodem bevind zich een schroefdop die je verwijderen kunt . Van deze dop kun je ook weer een deksel vanaf schroeven en dan krijg je een gedeelte voor eventueel Melk en suiker / koffie / Thee .
Waren ze maar niet zo zwaar Dan had ik er nog een paar
De Groene Defensie kan weegt 869 gram , de RVS 617 Gram en de Alladin 814 Gram