• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Digitale nachtkijker

D

Deleted member 101

Gast
Bij de ALDI nu een mooie nachtkijker, is dit wat?
Het is van een Duits merk. Hebben ook een site.

https://www.aldi.nl/aldi_digitale_nachtkijker_48_5_20372_27925.html

De site van Magninon heeft geen verkoop menu.
http://www.supra-electronics.com/typo3/?id=136&L=19

Het is wel een noodzakelijk prepper item vind ik. Probeer maar eens in het donker je omgeving te scannen zonder licht.

Maar ik heb er geen ervaring mee, dus wie heeft er ervaring mee en dan met name het merk Magninon.
Is er ook een alternatief?

3 jaar garantie. Ik zou zeggen haal hem. Schrijf er asap hier een review over. Is het wat dan rennen we allemaal massaal naar de Aldi. Is het crap, breng je hem gewoon weer terug.

Hmm....ik lees net op diverse reviews dat hij nogal dure batterijen in een recordtempo verbruikt...

Digitaal is wel kwetsbaarder dan analoge versterking en idd, hoor ik ook vaak, slurpt batterijen.

Goedkope nachtkijkers zijn vooral bruikbaar als je stilstaand/zittend observeert, ermee lopen is niet te doen. De optiek zelve laat vaak te wensen over, met name aan de randen. Zelf een Bresser analoog gehad en voor het doel wat ik wilde, verplaatsen zonder zaklamp, bleek hij niet geschikt.

Eenmaal mogen spelen met een professionele nachtkijkers en dat is een verschil van dag en nacht. @Toef weet wat voor ding dat was.

Om te kunnen zien wie of wat erop je afkomt is zo'n goedkope kijker met 3 tot 5 keer zoom nog wel handig, maar sleep wel een zak accu's mee als je een digitale hebt

Ik heb ook een nachtkijker wel een ander merk . Als je zo iets koopt om jou te verplaatsen zonder zaklamp . Vergeet het maar .
Die van mij gebruik ik om snachts de velden af te turen op zoek naar ongewenste bezoekers. Al menig vos heeft dit betreurt dat ik dit ding in mijn bezit heb.

• Leuk
Waarderingen: Burg
Eenmaal mogen spelen met een professionele nachtkijkers en dat is een verschil van dag en nacht. @Toef weet wat voor ding dat was.

Zal eens kijken wat het voor merk is, wat ik wel weet dat hij iets van 6000 euro kostte.
Waarschijnlijk mag je er eerdaags weer mee spelen ;)

• Leuk
Waarderingen: Ray
De Magninon Wildcam WK3 HD heb ik hier liggen en al enigszins uitgetest. Goede opnames tot nog toe. Kleur of zwart/wit, dag of nacht, ook goede geluidsweergave. Eenvoudig te bedienen. En oplaadbaar.
Moet nog verder getest worden, vooral buiten.

Heb over deze wildcam ook een aantal goede reviews gelezen.
Weet niet hoe het met de rest van hun assortiment gesteld is.

• Leuk
Waarderingen: Ray
Terug
Bovenaan