Vandaag in de Telegraaf
https://www.telegraaf.nl/entertainm...ningsbrugge-is-voorbereid-op-einde-der-tijden
https://www.telegraaf.nl/entertainm...ningsbrugge-is-voorbereid-op-einde-der-tijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het met de wereld een heel stuk slechter zal gaan, voordat het beter zal zijn.Leuk stukje, misschien wordt het toch ook nog wat normaler.
Alleen hoe dit artikeltje begint, echt weer telegraaf:
‘, blijkt de cabaretier de toekomst een stuk minder positief in te zijn.‘
Zo zie ik dat helemaal niet! Ik mag dan enigszins dezelfde gedachtengang hebben, maar ik zie de toekomst juist doordat ik mij aan het voorbereiden ben, positief in.
Hebben jullie dat ook?
Tja, positief voor het einde dus, maar die jaren daarvoor zie ik ondanks voorbereiding niet iets als lalalala kumt helemaal goed.....
Wel weer jammer dat iemand weer een post als deze moet besmetten met een ongefundeerde complot theorie.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom JvK zo uit de school klapt, wij weten toch allemaal hoe de beoogklepte massa in het algemeen reageert als je bijvoorbeeld eens wat dieper ingaat op specifieke details van 9/11? Had hij echt verwacht dat de mainstream media/consumenten zijn ontwaakte complotprepper-kant zou omarmen?
Oh, lef is het zeker. Ik vind het zelf ook zeker zeer moedig van hem. Wat mij betreft krijgt hij een heel krat bier voor zo'n optreden!
Maar dat hele complotdenken had ik als ik hem was geweest er wel buiten gelaten. Nu gaan de publieke reacties meer over "het complotgekkie" dan over hoe nuttig het eigenlijk is om wat beter voorbereid te zijn op eventuele onverwachte tegenslagen.
En dan heb ik het nog niet eens over wat voor impact dit heeft op zijn (publieke) carrière als komiek/BN-figuur.
Hij had die uitspraken gedaan voordat ie vertelde over het preppen toch?
Best gek toch dat je het hier vervolgens niet mag zeggen zonder voor gekkie uitgemaakt te worden?