Mayo
Last (wo)man standing
ik krijg met enige regelmaat aanbiedingen van 'survival' shops met aanbiedingen
(op een pseudo-anoniem email adres, natuurlijk ;-)
Vandaag van de Wise Company:
https://www.wisefoodstorage.com/456-serving-ultimate-preparedness-solution.html
"3 Month Emergency Food Supply - NEW" :Buy 1 get 1 for free!!
This Ultimate Preparedness Solution contains a total of 456 servings including entrees, breakfasts, drinks and desserts. With 3 servings per day, plus 204 servings of drinks and desserts, this truly is the ultimate three month long preparedness solution for an individual.
Los van de prijs, klinkt het als een leuk voorstel. In theorie zou je dan voor 6 maanden onder de pannen zijn.
De opsomming van de gerechten klinkt ook niet verkeerd. Zie link.
Maar als je dan de ingredienten leest en vooral(!) de voedingswaarde dan kom je met 3 maaltijden + toetje per dag uit op zo'n 700-800Kcal.... Nou ben ik geen grote eter, maar dit is wel errug weinig! Die extra 3 buckets heb je gewoon nodig als aanvulling om in leven te blijven!
Is dat met kant&klaar 'survival' pakketten van andere merken ook zo?
[MOD]quote ingekort, toegestaan is maximaal 1 alinea[MOD]
(op een pseudo-anoniem email adres, natuurlijk ;-)
Vandaag van de Wise Company:
https://www.wisefoodstorage.com/456-serving-ultimate-preparedness-solution.html
"3 Month Emergency Food Supply - NEW" :Buy 1 get 1 for free!!
This Ultimate Preparedness Solution contains a total of 456 servings including entrees, breakfasts, drinks and desserts. With 3 servings per day, plus 204 servings of drinks and desserts, this truly is the ultimate three month long preparedness solution for an individual.
Los van de prijs, klinkt het als een leuk voorstel. In theorie zou je dan voor 6 maanden onder de pannen zijn.
De opsomming van de gerechten klinkt ook niet verkeerd. Zie link.
Maar als je dan de ingredienten leest en vooral(!) de voedingswaarde dan kom je met 3 maaltijden + toetje per dag uit op zo'n 700-800Kcal.... Nou ben ik geen grote eter, maar dit is wel errug weinig! Die extra 3 buckets heb je gewoon nodig als aanvulling om in leven te blijven!
Is dat met kant&klaar 'survival' pakketten van andere merken ook zo?
[MOD]quote ingekort, toegestaan is maximaal 1 alinea[MOD]