Laatst bewerkt door een moderator:
Wij als preppers volgen natuurlijk allerlei ontwikkelingen, maar ik dit topic wil ik graag het onderwerp wat mij de laatste tijd het meest interesseert bundelen: de economie. Er zijn zo veel verschillende documentaires te vinden van voorspoed tot doemscenario's. Deze wil ik hier graag plaatsen. Heb je zelf nog filmmateriaal over de economie, plaats deze dan ook.
Ik trap af met een oude docu uit 2007: I.O.U.S.A over de gigantische schuldenberg waarin Amerika zich bevindt en wat er in de toekomst nog gaat komen. Aangezien dit een redelijk oude docu is kunnen we nu al checken of ze het bij het juist eind hadden, en dat hadden ze zeker:
De ingekorte versie van 30 minuten is hier te vinden.
Ook een andere docu: Overdose, The Next Financial Crisis is voor mij echt een aanrader. Gemaakt in 2010 en gaat in op de gevolgen van het beleid waarmee we de crisis van 2008 hebben "opgelost".
[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]
Ik trap af met een oude docu uit 2007: I.O.U.S.A over de gigantische schuldenberg waarin Amerika zich bevindt en wat er in de toekomst nog gaat komen. Aangezien dit een redelijk oude docu is kunnen we nu al checken of ze het bij het juist eind hadden, en dat hadden ze zeker:
De ingekorte versie van 30 minuten is hier te vinden.
Ook een andere docu: Overdose, The Next Financial Crisis is voor mij echt een aanrader. Gemaakt in 2010 en gaat in op de gevolgen van het beleid waarmee we de crisis van 2008 hebben "opgelost".
[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]