F
Floesh
Gast
In de zoektocht naar een grote(re) rugzak voor o.a. kamperen/BOB/INCH doeleinden staat op mijn shortlist de Fjallraven Abisko 75
Fjallraven staat volgens mij bekend om de goede kwaliteit van haar kleding (zo blijkt ook uit de zoekfunctie op het forum), maar heeft er ook iemand ervaring met de rugzakken van dit merk?
Wat vinden jullie een goed formaat qua literinhoud voor een BOB/INCH rugzak? Naast de noodzakelijke gear de ruimte vooral te gebruiken voor extra kleding/voedsel zodat het geheel niet te zwaar wordt.
Ben benieuwd welke grote(re) rugzakken jullie gebruiken en wellicht nog tips hebben?
Enkele wensen zijn dan:
- verstelbaar draagsysteem
- zakken op de heupriem
- front lader mogelijkheid
- zijvakken voor een waterfles
- waterzak compatible
- minimaal 65 liter, maximaal 2,5 kg
Alvast bedankt voor eventuele reacties/tips!
Hieronder nog wat beeldmateriaal:
Fjallraven staat volgens mij bekend om de goede kwaliteit van haar kleding (zo blijkt ook uit de zoekfunctie op het forum), maar heeft er ook iemand ervaring met de rugzakken van dit merk?
Wat vinden jullie een goed formaat qua literinhoud voor een BOB/INCH rugzak? Naast de noodzakelijke gear de ruimte vooral te gebruiken voor extra kleding/voedsel zodat het geheel niet te zwaar wordt.
Ben benieuwd welke grote(re) rugzakken jullie gebruiken en wellicht nog tips hebben?
Enkele wensen zijn dan:
- verstelbaar draagsysteem
- zakken op de heupriem
- front lader mogelijkheid
- zijvakken voor een waterfles
- waterzak compatible
- minimaal 65 liter, maximaal 2,5 kg
Alvast bedankt voor eventuele reacties/tips!
Hieronder nog wat beeldmateriaal: