Niels
Mankinds only hope
Hallo mensen, ik heb een gaskoelbow die brand op 30 mBar Propaan of Butaan.
Niks spannends aan, slang, gasdrukregelaar, Propaanfles en gaan.
Nu is die propaanfles wel een kilo of 18-22 gok ik, en vooral groot (in een kleine auto).
De koelbox verbruikt amper gas blijkt, dus ik wil het ding stoken op van die goedkope butaan flesjes.
Ik heb deze aansluiting er voor besteld:
De draadmaat staat er niet bij maar ik gok 1/16".
Ik wil hier eigenlijk een 30 mBar gasdrukregelaar achter hebben.
Heeft iemand een goedkope oplossing? He hoeveelheid die er doorheen moet kunnen (flow) is zeer laag, dus een kleine is genoeg.
Ik zat zelf te denken aan een gasdrukregelaar van een karweifles (loodgietersbrander), maar is vrij duur.
Iemand een suggestie, of weet iemand een regelaar met draad aan de ingaande kant voor weinig geld?
Als ik maar draad heb kan ik e.e.a. met een verloop wel aansluiten.
Niks spannends aan, slang, gasdrukregelaar, Propaanfles en gaan.
Nu is die propaanfles wel een kilo of 18-22 gok ik, en vooral groot (in een kleine auto).
De koelbox verbruikt amper gas blijkt, dus ik wil het ding stoken op van die goedkope butaan flesjes.
Ik heb deze aansluiting er voor besteld:
De draadmaat staat er niet bij maar ik gok 1/16".
Ik wil hier eigenlijk een 30 mBar gasdrukregelaar achter hebben.
Heeft iemand een goedkope oplossing? He hoeveelheid die er doorheen moet kunnen (flow) is zeer laag, dus een kleine is genoeg.
Ik zat zelf te denken aan een gasdrukregelaar van een karweifles (loodgietersbrander), maar is vrij duur.
Iemand een suggestie, of weet iemand een regelaar met draad aan de ingaande kant voor weinig geld?
Als ik maar draad heb kan ik e.e.a. met een verloop wel aansluiten.