Dirkje
Elementary prepper
Ik ben het boek van Dick Berts aan het lezen: Hoe overleef je een crisis. Vind het boek wel informatief omdat het gespitst is op Nederland. Zou graag over een onderwerp meer willen weten. Volgens het boek is het zo dat er in de keten van producent tot winkelier maar voor 2 dagen voedsel hoogstens op voorraad is in geval van grote calamiteit. Terwijl dit voor de 2e wereldoorlog maar liefst een half jaar was.
Zou graag meer over dit onderwerp willen lezen/te weten willen komen. Zijn er misschien mensen die weten waarop ik zou kunnen zoeken. Google is niet erg handig om me verder te helpen. Ben hier niet zo`n held in en kost veel tijd. Zijn er misschien interessante links over het hamsteren van voedsel in geval van grote rampen over de wereld. Liefst een eerste wereldland en een beetje recent. Laatste 2 decennia.
Zou graag meer over dit onderwerp willen lezen/te weten willen komen. Zijn er misschien mensen die weten waarop ik zou kunnen zoeken. Google is niet erg handig om me verder te helpen. Ben hier niet zo`n held in en kost veel tijd. Zijn er misschien interessante links over het hamsteren van voedsel in geval van grote rampen over de wereld. Liefst een eerste wereldland en een beetje recent. Laatste 2 decennia.