DO-it
Diehard Prepper
Afgelopen weekend heb ik weer een aantal gevriesdroogde maaltijden proberen te ontcijferen (niet alles is in het Nederlands ofschoon een aantal talen voor mij redelijk te doen zijn, wil dat nog niet zeggen dat je alle ingrediënten weet te ontcijferen)......, hierbij zaten echter geen maaltijden die glutenvrij zijn. Nu is mij vraag: wie kan mij vertellen welke gevriesdroogde maaltijden er glutenvrij zijn? Ik ben dan wel op zoek naar kant en klare maaltijden, dus niet iets om zelf te maken (daar is het nu te kort dag, aangezien ik nog maar 3 weken heb en ook nog moet werken en.....) . De bedoeling is om deze mee te nemen op een meerdaagse kanotocht met een groep kinderen, waarvan er 1 een glutenallergie heeft.
Ik kon geen ander draadje vinden, mocht deze vraag ooit al eens eerder gesteld zijn, dan zou het fijn zijn om te weten waar ik deze dan kan vinden.
Bedankt voor het meedenken!
Ik kon geen ander draadje vinden, mocht deze vraag ooit al eens eerder gesteld zijn, dan zou het fijn zijn om te weten waar ik deze dan kan vinden.
Bedankt voor het meedenken!