Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
warme gaat altijd omhoog, dus ook de warmte uit je voeten gaat omhoog. Dus kan je beter folie aan de bovenkant van de voet leggen om de warmte weer terug in je voet te reflecteren.
Met andere woorden, wikkel gewoon je hele voet in anders heeft het nog geen nut.
hoezo word me voet dan koud? me zweet is gewoon lichaamstemperatuur, dus wat nat word is warm en zal nooit kouder worden als me voeten gewoon lichaamswarmte blijft produceren.doordat je dan niet meer ventileert word je voet nat en daardoor juist koud.
Andersom zelfs, natte sokken, katoen bv, die vocht zoals zweet niet afvoeren, zorgen dat je voeten afkoelen. Dat is toch wel basic kennis hoor.hoezo word me voet dan koud? me zweet is gewoon lichaamstemperatuur, dus wat nat word is warm en zal nooit kouder worden als me voeten gewoon lichaamswarmte blijft produceren.
hoezo word me voet dan koud? me zweet is gewoon lichaamstemperatuur, dus wat nat word is warm en zal nooit kouder worden als me voeten gewoon lichaamswarmte blijft produceren.
Maak jij maar eens je schoen zeiknat, en leg er iets warms in.
Je zult zien dat de bovenkant van je schoon een stuk sneller warmer word/op droogt dan de onderkant van je schoen.
misschien ken je dit topic nog van het oude forum.Dat gaat zelfs vrij efficiënt, daarom is bij het ook zo belangrijk bij het buiten slapen in de winter, dat je van de grond slaapt of op zijn minst een goede isolatielaag (mat) tussen jou en de grond legt.
En goede slaapzak zou dus eigenlijk aan de onderzijde een totaal andere, niet op stilstaande lucht gebaseerde, isolatie moeten hebben.
(en dan heb ik het niet over gevangen lucht)
Daar heb je een goede slaapmat voor. Dat zou je kunnen integreren met je slaapzak, maar apart is veel praktischer.
Klopt maar theoretisch kan je dus af met de helft aan vulling, dat scheelt gewicht en pakvolume.
Zo lang je je niet omdraait met slaapzak en al heb je ook geen koude rug. Maar we dwalen af.
hoezo word me voet dan koud? me zweet is gewoon lichaamstemperatuur, dus wat nat word is warm en zal nooit kouder worden als me voeten gewoon lichaamswarmte blijft produceren.
Maak jij maar eens je schoen zeiknat, en leg er iets warms in.
Je zult zien dat de bovenkant van je schoon een stuk sneller warmer word/op droogt dan de onderkant van je schoen.
Nou daar had ik toch wel moeite mee op een gegeven moment.Wiskunde is niet moeilijk
Nou daar had ik toch wel moeite mee op een gegeven moment.