F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ben ik een 100% leek op dit vlak
Ik zie die dingen met bosjes te koop staan en in Tig prijsklassen .
Zit er nou werkelijk zoveel verschil in de kwaliteit ?
Is Rip Stop gewoon Rip Stop of zit ook daar een wereld van verschil .
Evenzo met de PU coating die is aangebracht . En wat betekend bijvoorbeeld 3000 mm waterkolom
Ik vraag dit tevens omdat ik een zo goed als Nieuwe Tarp kan kopen van een familie lid .
Het ding meet 3.60 x 3.60 , 100 % Polyester Rip Stop , PU coated, 3000mm Water Kolom en Seam Taped
Merk Is , Bardani Capri Tarp 360 RS ( Licht Grijs ) Prijs Nieuw was 69,95 Euro bij de Wit in Schijndel . DE Alu Poles 2 Stuks zijn vergeten tijdens de Trip
naar buitenland ( Derhalve ook te koop )
Het is dan wel een vierkante maar met vouw techniek krijg je ook een mooie rechthoekige :thumbsup:
Foto is even van Internet
Alvast bedankt
Ik zie die dingen met bosjes te koop staan en in Tig prijsklassen .
Zit er nou werkelijk zoveel verschil in de kwaliteit ?
Is Rip Stop gewoon Rip Stop of zit ook daar een wereld van verschil .
Evenzo met de PU coating die is aangebracht . En wat betekend bijvoorbeeld 3000 mm waterkolom
Ik vraag dit tevens omdat ik een zo goed als Nieuwe Tarp kan kopen van een familie lid .
Het ding meet 3.60 x 3.60 , 100 % Polyester Rip Stop , PU coated, 3000mm Water Kolom en Seam Taped
Merk Is , Bardani Capri Tarp 360 RS ( Licht Grijs ) Prijs Nieuw was 69,95 Euro bij de Wit in Schijndel . DE Alu Poles 2 Stuks zijn vergeten tijdens de Trip
naar buitenland ( Derhalve ook te koop )
Het is dan wel een vierkante maar met vouw techniek krijg je ook een mooie rechthoekige :thumbsup:
Foto is even van Internet
Alvast bedankt