D
Deleted member 101
Gast
Of het werkt weet ik niet, heb dit jaar nog niet veel wespen gezien. Verdraaid, nog niet 1 gezien.
Maar volgens dit bericht kun je ze verjagen door koffie te branden (smeulen).
De meeste mensen vinden dit een fijne geur maar daar denken de wespen anders over.
Dit heb je nodig:
Een vuurvast kommetje of kopje
Gemalen koffie
Lucifers/aansteker
Zo haal je ze weg:
Pak een beetje van het gemalen koffie en leg het op het kommetje of kopje en steek het aan. Let op koffie brandt zonder vlam! Dus niet gaan wachten tot er een vlam is. Als de koffie gaat ‘smeulen’ ben je op de goede weg. De geur wordt nu verspreid en dat vinden de wespen niet fijn. Reken maar de dat de wespen niet meer bij je in de buurt durven te komen!
Heb ook nog een truuk geleerd van een oud SRV man, in de winter had hij een gaskachel in de wagen en om de koffie verkoop te stimuleren legde de SRV man koffie bonen op de kachel wat een heerlijke verse koffie geur verspreide. Bij de kassa stonden de koffie pakken met als aanbieding gevulde koeken en dit was een grootverkoop succes.
Dus als er een kook toestel is er wat koffiebonen op leggen, heb je hetzelfde effect.
Misschien een kaarsje met een bakje en koffiebonen erop.
Maar ik heb het nog niet zelf kunnen testen, wegens wespen gebrek.
Zit me af te vragen is koffie dan ook een goed tondel materiaal ?
Zal morgen een mijn koffie in de brandt steken, of het wat is als tondel.
Maar dit is de link over de koffie hatende wespen;
http://worldunity.me/houd-de-wespen...-product-dit-trucje-is-zo-simpel-en-goedkoop/
Maar volgens dit bericht kun je ze verjagen door koffie te branden (smeulen).
De meeste mensen vinden dit een fijne geur maar daar denken de wespen anders over.
Dit heb je nodig:
Een vuurvast kommetje of kopje
Gemalen koffie
Lucifers/aansteker
Zo haal je ze weg:
Pak een beetje van het gemalen koffie en leg het op het kommetje of kopje en steek het aan. Let op koffie brandt zonder vlam! Dus niet gaan wachten tot er een vlam is. Als de koffie gaat ‘smeulen’ ben je op de goede weg. De geur wordt nu verspreid en dat vinden de wespen niet fijn. Reken maar de dat de wespen niet meer bij je in de buurt durven te komen!
Heb ook nog een truuk geleerd van een oud SRV man, in de winter had hij een gaskachel in de wagen en om de koffie verkoop te stimuleren legde de SRV man koffie bonen op de kachel wat een heerlijke verse koffie geur verspreide. Bij de kassa stonden de koffie pakken met als aanbieding gevulde koeken en dit was een grootverkoop succes.
Dus als er een kook toestel is er wat koffiebonen op leggen, heb je hetzelfde effect.
Misschien een kaarsje met een bakje en koffiebonen erop.
Maar ik heb het nog niet zelf kunnen testen, wegens wespen gebrek.
Zit me af te vragen is koffie dan ook een goed tondel materiaal ?
Zal morgen een mijn koffie in de brandt steken, of het wat is als tondel.
Maar dit is de link over de koffie hatende wespen;
http://worldunity.me/houd-de-wespen...-product-dit-trucje-is-zo-simpel-en-goedkoop/