• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

How To Quickly Remove A Splinter

Je hebt splinters in je hand en je hebt plinters in jou hand .
In mijn pollen hebben er duizenden gezeten want met handschoenen kon ik niet werken .
Als er een plinter in jou hand zit gelijk bij deze dame een dagje of twee laten zitten . Is niet altijd Prettige.
Je neemt een petfles knijpt die plat met jou goede hand zet de fles over de plinter en laat de fles aan het wondje zuigen door de fles minder hard vast te houden. Voor 90% komt de splinter er van zelf uit .

Ik zie het niet. Wat is nu de mop ? Met scherp dingetje een zo'n groot gat maken dat splinter er uit valt ?
Wat is er mis met een doodordinaire scherpe pincet en als dat niet gaat (veiligheids)speld ?

Ik zie het niet. Wat is nu de mop ? Met scherp dingetje een zo'n groot gat maken dat splinter er uit valt ?
Wat is er mis met een doodordinaire scherpe pincet en als dat niet gaat (veiligheids)speld ?

Wel eens geprobeerd om met koude handen een pincet te bedienen? Bovendien heb je splinters die je ook met een pincet er niet makkelijk uitkrijgt. Vooral als ze wat dieper je huid zijn binnen gedrongen, lijkt mij dit wel een goede oplossing. En voor de kostprijs hoef je het niet te laten. Een goed pincet is een stuk duurder.

In het filmpje gaan ze ook niet echt handig te werk, maar ik denk dat je het trucje even onder de knie moet hebben en dat het dan een stuk sneller zal gaan.

Het lijkt mij wel een handig hulpmiddel, ook omdat het erg weinig ruimte inneemt en het steriel is. Overigens lijkt dit hulpstukje erg veel op van die dingen die ze gebruiken om bloed te prikken.

Je neemt een petfles knijpt die plat met jou goede hand zet de fles over de plinter en laat de fles aan het wondje zuigen door de fles minder hard vast te houden. Voor 90% komt de splinter er van zelf uit .
Dat is een hele goeie tip! Dank!

Met een glazen fles lukt het ook .
Je laat in een platliggende glazen fles een paar lucifers branden plaatsts de plinter voor de opening en druk lichtjes . De brandende lucifers gaan de zuurstof uit de fles halen en zo zuigt de tegen druk de splinter uit de hand palm .

Ha ik moet wel een splnter expert zijn .
De meeste splinters gaan na een dag of twee zweren . Dan zijn ze ook het gemakkelijk te verwijderen.
Pas op .
splinters van glas gĺasvezel en zelfs lood zweren zelden. Dus ook moeilijk te verwijderen.
Met splinters in een vouw van jou huid tussen twee vingerkootjes onder een vingernagel lukt de truk met de fles bijna nooit.

Ja ik heb er heel wat in mijn handen gehad .

Injectienaalden.
Kosten geen drol bij de Apotheek, steriel, makkelijk mee te nemen én weg te gooien (kokertje), en vlijmscherp.
Ook prima om blaren te prikken.

• Leuk
Waarderingen: Flos
Ziet er handig uit. Maar ik gebruik altijd een naald en een pincet. Die zitten standaard in m'n mes.

Al krijg je er niet alle splinters mee uit...
YyeZ9oZ.jpg

Terug
Bovenaan