Alberto
Senior Prepper
Ik zal beginnen met dubbele excuses:
- excuses als het in de verkeerde afdeling staat en excuses als er al een draadje is, maar ik kan het echt niet vinden (indien wel feel free om te verwijderen/verplaatsen )
Ik ben dus bezig om een In Case of Emergency map samen te stellen.
Ik ken enkele mensen die plots voor een dergelijk feit staan en eigenlijk niets weten over hun ouders, broer, zus, ...
De bedoeling is als er iets misgaat: met mezelf, ons volledig gezin er toch enige info is.
Hoofdzaak is dat mijn kinderen maar de map hoeven te nemen en ze belangrijke gegevens vinden, maar ook een bundel dat ik niet ellenlang moet gaan zoeken tijdens een shtf-momentje.
Wat ik momenteel al in de map zou hebben:
- Datasheet per persoon
- Recente foto van iedere persoon (voor geval van vermissing of wegloper)
- Bank- en verzekeringsgegevens
Nu zit ik met de kwestie dat ik zoveel mogelijk gegevens wil geven, maar ook niet teveel voor als het in verkeerde handen zou komen. you'll never know
- Hoe lossen jullie dit op of hoe zouden jullie het doen?
- Welke gegevens zien we snel over het hoofd, die wel belangrijk kunnen zijn?
Gr
- excuses als het in de verkeerde afdeling staat en excuses als er al een draadje is, maar ik kan het echt niet vinden (indien wel feel free om te verwijderen/verplaatsen )
Ik ben dus bezig om een In Case of Emergency map samen te stellen.
Ik ken enkele mensen die plots voor een dergelijk feit staan en eigenlijk niets weten over hun ouders, broer, zus, ...
De bedoeling is als er iets misgaat: met mezelf, ons volledig gezin er toch enige info is.
Hoofdzaak is dat mijn kinderen maar de map hoeven te nemen en ze belangrijke gegevens vinden, maar ook een bundel dat ik niet ellenlang moet gaan zoeken tijdens een shtf-momentje.
Wat ik momenteel al in de map zou hebben:
- Datasheet per persoon
- Recente foto van iedere persoon (voor geval van vermissing of wegloper)
- Bank- en verzekeringsgegevens
Nu zit ik met de kwestie dat ik zoveel mogelijk gegevens wil geven, maar ook niet teveel voor als het in verkeerde handen zou komen. you'll never know
- Hoe lossen jullie dit op of hoe zouden jullie het doen?
- Welke gegevens zien we snel over het hoofd, die wel belangrijk kunnen zijn?
Gr