Beste
@mrsjones jij gaf voor mij de doorslag dit stukje te schrijven
Wij hebben al jaren een oude Philips Infraphil HP3603 rode warmte lamp, maar omdat we niet wisten hoeveel baat je daar wel aan kan hebben.
Toen de tandarts het verslag van het ziekenhuis had gekregen over de enorm slechte staat van mijn vrouw haar onderkaak gaf het advies de lamp te gebruiken.
Want die geeft
bot en kaakgewricht herstel,,,,,,, en doet nog veel meer.
Philips Infraphil HP3603 - Nederlands
http://www.infraphil.info/manuals.html#HP3603
LEES DE HANDLEIDING EN JE ZAL AAN GENAAM VERRAST ZIJN.
Zelf heb ik er ook veel baat bij.
- ontzettend veel pijn in mijn schouder gehad ik kon er onmogelijk op slapen, even onder de lamp en kon weer verder slapen zonder een centje pijn.
- pijn in mijn linker hand kon het niet meer gebruiken, een paar keren onder de lamp en het was weer voor een tijd goed tot ik er weer een beetje last van kreeg, en daar ook geen last meer van.
- Pijn in vingers ook verholpen.
- Knieën het zelfde, ook nog lichtelijke last van,,,, maar ik loop er ook vaak te lang meer door het gebruik de lamp dan een paar keren.
- Overbelasting van spieren, heeft vaak ook snel geholpen.
Een probleempje is als je er geen last meer van hebt, laat je vervolg behandelingen achterwege, vooral met ontkalking van je gestel moet je door gaan met de behandelingen.
Onze lamp heeft niet veel branduren dus die kan nog wel een tijdje mee.
Ik ben de oude handleidingen aan het bij werken als het klaar is kan in het wel op het forum zetten.
Ps, bij bot ontkalking wel vitamine D, calcium, fosfor, innemen, en je spieren lichaam in conditie houden om bot dichtheid te bevorderen, het één kan niet zonder het ander, op de juiste tijden
zonnen niet te lang de huid moet niet rood worden dat veranderd de DNA en leid zelf jaren later tot huidkanker.