• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet ....

Nee het windscherm dat zich aanpast aan het type pan dat op de brander staat en daarnaast als hitte reflector dient.

Ik werd getriggerd door de titel "Spirit Burner Alcohol Stove" in combinatie met de aansluitingvoor een gaspatroon.

Nee het windscherm dat zich aanpast aan het type pan dat op de brander staat en daarnaast als hitte reflector dient.

Hetzelfde systeem, maar dan geperforeerd gebruikt ik als inzet stuk voor in pannen als ik wil stomen.
Bij de kringloop tweedehands of nieuw bij de Blokker (oude stijl) nog wel te koop:

10_2548_28_20.jpg

@Ray , jij hebt hem helemaal kompleet.
Het ging niet om de brander maar om het toch wel vernuftig idee van een windscherm dat zoals Ray aangefet bij ons ook bekend is als kookmandje.
Bijkomend idee van mij was dat een handig iemand zijn/haar brandertje dus kan voorzien van een inklapbaar windscherm.

@Ray , jij hebt hem helemaal kompleet.
Het ging niet om de brander maar om het toch wel vernuftig idee van een windscherm dat zoals Ray aangefet bij ons ook bekend is als kookmandje.
Bijkomend idee van mij was dat een handig iemand zijn/haar brandertje dus kan voorzien van een inklapbaar windscherm.

@AWOL was me voor.
Dergelijk systeem heb ik ook wel eens gezien als uitklapbare satellietschoteltje voor een sat-telefoon.

Terug
Bovenaan