Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi @Harry Nack daar hebben jullie zeker niet zo veel last van,, zelfvoorzienend zo als jullie wonen in Spanje.Yup crisis of grote correctie is zeker onderweg omdat landen nog steeds boven hun budget/begroting blijven leven.
In de zuidelijke landen van de EU met name grote financiële problemen. Nederland zal het ook als eerste gaan voelen omdat wij grotendeels afhankelijk zijn van onze export en doorvoer van goederen en diensten.
De huizenprijzen liggen momenteel weer op hun top dus de bubbel staat weer op knappen.
Wanneer of waar het gaat beginnen is voor mij nog een raadsel maar dat de volgende crisis onderweg is, ben ik van overtuigd.
Hoi @Harry Nack daar hebben jullie zeker niet zo veel last van zelfvoorzienend zo als jullie wonen in Spanje.
@Harry Nack "En de vraag is hoe het opgelost gaat worden"
Nou lijkt me voor de hand te liggen; 'niet'....
Kijk uit wat je wenst, de geschiedenis leert dat België een populaire plek is voor landen om hun geschillen uit te vechten en dat beviel toch niet echt, had ik het idee.Soms denk ik
,, zou een heel klein beetje oorlog soms niet beter kunnen zijn,,
Klopt. Vele west Europese oorlogen zijn uitgevochten op Belgische bodem.
Nog nooit was het zolang vrede in België. Dus het zal er toch eens van komen.
Mijn gedacht.