boswachter
Survivor
Dit lijkt mij wel wat: https://emergencywaterwell.com/product-category/diy-water-well-kits/
Zou dit echt werken?
Zou dit echt werken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit lijkt mij wel wat:
Zou dit echt werken?
Voor het boren zou je even goed naar de historie van de grond moeten kijken.Ja, dat werkt wel, zeker met die waterstanden in Nederland.
Volgend jaar laat ik hier ook een bron boren, ik wil zelfs mijn huis deels van "grijs" water gaan voorzien.
Helemaal toekomstmuziek zou zijn om ook nog zelf te filteren.
Ik ben gecertificeerd bodemenergie pipo he .Voor het boren zou je even goed naar de historie van de grond moeten kijken.
Mijn broertje had een put geslagen en daar kwam mooi schoon water uit. Weinig ijzer, dus hij blij.
Tot iemand hem vertelde dat er vlakbij een textielfabriek had gestaan. Hij heeft het uit voorzorg laten testen.
Het water was zwaar verontreinigd. Dan heeft filteren niet zo heel veel zin.
,Dit gaat specefiek over een bron in een noodsituatie, andere topics gaan meer over permanente oplossingen. Zit zou ook op een SC ingezet kunnen worden.
Ik kende de video al.,
Heb je de video gezien? Een aantal delen moet je lijmen en het gat weer opvullen, dus de pomp bouw je maar 1x op. Het is geen oplossing die je mee neemt en weer kan gebruiken.
Inderdaad kun je voor verrassingen komen te staan vroeger tot ik een kleine jongen was, was er een openzwembad tussen Ten Boer en Woltersum die was al jaren niet mee in gebruik was trouwen vervallen, daar werd door een bedrijf in Delfzijl chemische afval in gedumpt me medeweten van Gemeente Ten Boer (waarschijnlijk hebben ze er geld voor gekregen), later is het gaan lekken in het grondwater koeien zijn er door gestorven, de boel was af gedekt maar niet goed.Voor het boren zou je even goed naar de historie van de grond moeten kijken.
Mijn broertje had een put geslagen en daar kwam mooi schoon water uit. Weinig ijzer, dus hij blij.
Tot iemand hem vertelde dat er vlakbij een textielfabriek had gestaan. Hij heeft het uit voorzorg laten testen.
Het water was zwaar verontreinigd. Dan heeft filteren niet zo heel veel zin.