Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij een kringloop
sorry maar ik vind 10€ ook prijzig voor stalen 2de hands jerrycans. De binnen in geroest kunnen zijn.Tanfa19968 zei:Bij een kringloop hier in de buurt staan jerrycan te koop. €10 per stuk.
Bekijk bijlage 1743
Pm me voor het adres van de kringloop.
Bij Sietsma Army Goods heb ik twee jaar geleden nieuwe stalen jerrycans gekocht voor €10,-. Hij had toen een enorme partij. Ze staan nog steeds op de website dus wellicht heeft hij er nog over. Ik meen dat hij er toen 10.000 had ingekocht.
die jerrycans die je in het burger milieu koopt zijn van goedkopere kwaliteit dan de militaire.
Het grote voordeel aan die stalen tanks van het leger is hun degelijkheid, veel zwaarder en dikker dan de vele stalen jerrycans die je in de bouwmarkt kunt kopen.
Wie heb je er mee laten afzinken? Kan ik een bestelling doen?uitermate geschikt om te vullen met zand en een lijk af te zinken
@W-O-L-F ik heb net de jerrycan 20l staal, groen bij de Hornbach gehaald. Is van dezelfde fabrikant als de jerrycan shop. Is ook UN, NATO, GOST-R en tuv gekeurd. Voelt degelijk genoeg aan .
Herstel, het zijn gewoon dezelfde jerrycans (GELG uit Polen)
http://gelg.pl/en/production/jerry-cans
mja en ik MOET het wel latenSorry, héél maar kon t niet laten
zij ik toch ze hadden alleen een tijdje geen groen
alleen had ik zelfs vorige week hier weer iemand die me tegen stond te spreken en dat alleen de groene ..... bla bla bla bla
als je eens gek wil doen voor opslag, probeer de kunststof https://www.jerrycanshop.nl/jerryca...of-jerrycan-20-liter-voor-benzine-diesel.html , een voor de gein
ik heb er hier veel in gebruik en nog steeds geen klachten
Ik kijk naar de volgende dingen, is het een goede jerrycan (stevig) en niet te duur. Dat Hornbach ding voelt niet goedkoop aan en door die certificaties lijkt het mij prima. Prijs is ook prima in orde. Die plastieken van jou heeft ook een UN keurmerk dus zal ook prima zijn. Ik weet niet wat ik nog meer moet inslaan qua brandstoffen, benzine is tegenwoordig niet zo lang houdbaar tenzij je er zelf additieven aan toe voegt.
helaas, kan ik "hier" niet verder op ingaanIk weet niet wat ik nog meer moet inslaan qua brandstoffen,