• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Kledinglabels waardeloos? Kledingmerk maakt er survival gear van

phtvs

Sysop
Admin
Kledinglabels waardeloos? Dit kledingmerk maakt er survival gear van
Het Amerikaanse Columbia Sportswear geeft een geheel nieuwe invulling aan kledinglabels. Het outdoormerk rust nieuwe jassen uit met roestvrijstalen etiketten, die bruikbaar zijn als survivalgear.

WANT_COLUMBIA_GEAR3.jpg

De metalen plaatjes zijn met lasers bewerkt, waardoor je er delen gemakkelijk uitdrukt. Je labels dubbelen als handzaagje, visgereedschap, een naaisetje, zonnewijzer, waterfilter of een sextant om te navigeren.

http://www.want.nl/kledinglabels-waardeloos-dit-kledingmerk-maakt-er-survival-gear-van/

Leuk idee, maar wat ik zie in het filmpje is een hoop wishfull thinking.
Water gieten over een plat plaatje en dan hopen dat het er door heen loopt. Zagen met een dun stukje metaal met wat zaagtandjes kleiner dan een halve credit card, zonnewijzer waar je niet veel aan hebt als je hem niet correct uitlijnt, naaikit waarbij je naalden al snel mm's dik zijn, etc.

Goeie marketing, dat wel. :)

Leuk idee, maar wat ik zie in het filmpje is een hoop wishfull thinking.
Water gieten over een plat plaatje en dan hopen dat het er door heen loopt. Zagen met een dun stukje metaal met wat zaagtandjes kleiner dan een halve credit card, zonnewijzer waar je niet veel aan hebt als je hem niet correct uitlijnt, naaikit waarbij je naalden al snel mm's dik zijn, etc.

Goeie marketing, dat wel. :)
Heb ik inderdaad ook gezien, maar het idee op zich is wel super natuurlijk. Daarnaast is zo'n setje in ieder geval beter dan niets, maar er is wel ruimte voor verbetering.

Zou het niet fantastisch zijn als meer producenten dit op zouden pakken? Een nood waterfiltertje geleverd krijgen bij een regenjas, een waterflesje bij een paraplu of een fire-kitje bij je nieuwe wandelschoenen. Het zal er in ieder geval voor zorgen dat mensen er meer over na gaan denken en in een echte noodsituatie, zal het best bruikbaar zijn.

Terug
Bovenaan