Alberto
Senior Prepper
Je kan ze in allerhande maten en modellen vinden, de koeltassen/boxen.
Omdat wij regelmatig eens op daguitstap/weekend gaan ben ik op zoek om een degelijke koeltas of koelbox aan te kopen.
Ook qua prijs kan je ze vinden van 20 tot 200 euro, maar waar moet je nu net op letten?
Voor in de wagen maak ik gebruik van kleinere medische piepschuim-bakken die mevrouw Alberto op het werk kon strikken.
Maar om door bijvoorbeeld een pretpark te gaan lopen met een medische koelbox lijkt me er wat over ...
Iemand ervaring met dergelijke zakken?
Ze bestaan ook in rugzakvorm, lijkt me handig om gans de dag mee te dragen.
Ik lees op verschillende site's dat de koeltassen van het merk Igloo wel goed zouden zijn.
Deze Igloo Marine komt er goed uit.
Blijkbaar zou dit een topmerk in de USA zijn voor dergelijke koeltassen.
Omdat wij regelmatig eens op daguitstap/weekend gaan ben ik op zoek om een degelijke koeltas of koelbox aan te kopen.
Ook qua prijs kan je ze vinden van 20 tot 200 euro, maar waar moet je nu net op letten?
Voor in de wagen maak ik gebruik van kleinere medische piepschuim-bakken die mevrouw Alberto op het werk kon strikken.
Maar om door bijvoorbeeld een pretpark te gaan lopen met een medische koelbox lijkt me er wat over ...
Iemand ervaring met dergelijke zakken?
Ze bestaan ook in rugzakvorm, lijkt me handig om gans de dag mee te dragen.
Ik lees op verschillende site's dat de koeltassen van het merk Igloo wel goed zouden zijn.
Deze Igloo Marine komt er goed uit.
Blijkbaar zou dit een topmerk in de USA zijn voor dergelijke koeltassen.