Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik betwijfel of er in een (permanente) noodsituatie op den duur nog makkelijk aan mest is te komen.
Uiteraard zullen er nog dieren zijn , maar in hoeverre de eigenaars ervan zich nog van de mest van deze dieren zullen willen ontdoen is een andere vraag.
Zij zullen zich er al snel van bewust zijn dat deze belangrijke materie iets waard is....
En dan heb ik het niet over de enorme hoeveelheden mest die aanwezig zullen zijn vlak na een crash, maar op iets langere termijn...
Nou... @Ray.... Terug naar de "goeie ouwe tijd" lijkt me niet eens noodzakelijk... Wij gaan er namelijk vanuit dat de enige echte SHTF bestaat uit een wereldomvattende...
Dus géén hulp uit andere landen, die hebben namelijk hetzelfde probleem.
En reken maar dat de mensen vroeger de beesten hielden voor vlees, melk en eieren, met als leuke bijkomstigheid de "beroemde"mest....
Die parasieten is i.d.d. een dingetje, gelukkig weten we daar nu wel het e.e.a over....
Als je meteen diesel bestelt dan controleren ze in ieder geval meteen je opslag ...Let wel op welke meststoffen je gaat preppen, bij bepaalde soorten krijg je een rode vlag achter je naam. Daar zit je vast niet op te wachten.
Nou ja, @Mayo... we zijn klaar voor geen waterspoeling meer....
Composttoilet. Afgekeken van de Zweedse Utedass
Bekijk bijlage 13891