Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
schuilkelder te koop:
Zie ik nu echt een raam in de kelder? Gewoon glas met gaas. Een lumineus idee, kun je de "bom" zien vallen
Maar wel eentje met een verrekte zwaar luik ervoor. Vrijwel alle atoom"bunkers" hebben een dergelijke constructie als nooduitgang.Zie ik nu echt een raam in de kelder? Gewoon glas met gaas. Een lumineus idee, kun je de "bom" zien vallen
Lijkt maar zo. Als je beter kijkt kun je zien dat het luik open staat. Links naast het raam zie je het zitten.Zie ik nu echt een raam in de kelder? Gewoon glas met gaas. Een lumineus idee, kun je de "bom" zien vallen
@Petite Prepper : Goed idee alleen snap ik niet waarom je dan zou kiezen voor een stalen doodspijp als optie.
Waarom zou je een bunker in je tuin willen hebben? Dan liever een grote wijnkelder. Daar heb je meer aan. Het hele idee van een bunker is volgens mijn al verleden tijd. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zittenJe kunt dat ding alsnog in beton gieten natuurlijk, zover mij bekend zijn het degelijke dingen met goede filter systemen.
Het gemak van een modulair systeem en het feit dat alles voor je wordt gedaan is vooral het grote voordeel.
Ten opzichte van zelf ontwerpen, aannemer vinder die er mogelijk te weinig verstand van heeft en eventuele fouten in het ontwerp maakt.