F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren tijdens ontspanningzoeken kwam ik op het laatste op mp . Zoekfunctie kachel en op 15 km.
Wat ik tegenkwam was iets dat mij meteen aansprak en waar ik toen nog niets over kon vinden door geen exacte benaming . Zelfs niet op het merk LEDA .
Het is een kachel een grill en zoveel meer eigenlijk .
Grillen op rooster met horizontaal geplaatste houtskool wand
Iets aan spit boven de ( braad ) vet pan en vertikaal geplaatste houtskool wand .
Roosteren/ Braden in de gietijzeren pan die ook de vet opvangbak bij grillen is .
Openhaard. Gesloten Kachel, Afvalverbranding.
Dit alles volgens de handleiding .
Gewicht ruim 70 kilo .
Het is in gebruikte staat en niets kapot . Wel even kijken of ik iets kan vinden om emaille kan laten stralen .
Incl brengen 125 €
Mij lijkt het goed besteed .
1 van de vuurduvels is nu ook voor de kinderen.
Ik heb er niet alle optionele dingen bij helaas . Maar of dat een gemis is !? Ik weet niet beter . De grillpan met idd de ribben heb ik ook niet . Morgen even stoken .
Even vele foto's . Scheelt weer tekst die ik niet na hoef te lezen.
Wat ik tegenkwam was iets dat mij meteen aansprak en waar ik toen nog niets over kon vinden door geen exacte benaming . Zelfs niet op het merk LEDA .
Het is een kachel een grill en zoveel meer eigenlijk .
Grillen op rooster met horizontaal geplaatste houtskool wand
Iets aan spit boven de ( braad ) vet pan en vertikaal geplaatste houtskool wand .
Roosteren/ Braden in de gietijzeren pan die ook de vet opvangbak bij grillen is .
Openhaard. Gesloten Kachel, Afvalverbranding.
Dit alles volgens de handleiding .
Gewicht ruim 70 kilo .
Het is in gebruikte staat en niets kapot . Wel even kijken of ik iets kan vinden om emaille kan laten stralen .
Incl brengen 125 €
Mij lijkt het goed besteed .
1 van de vuurduvels is nu ook voor de kinderen.
Ik heb er niet alle optionele dingen bij helaas . Maar of dat een gemis is !? Ik weet niet beter . De grillpan met idd de ribben heb ik ook niet . Morgen even stoken .
Even vele foto's . Scheelt weer tekst die ik niet na hoef te lezen.