F
frans81
Gast
Nou ben ik na jaren zoeken een heuse Lowe Alpine Strike Grabbag tegengekomen en dat tegen de vooral juiste prijs .
Ondanks dat deze veelvuldig gebruikt is ! is dit aan slechts twee dingen te zien . Namelijk aan de Labels ( Nauwelijks leesbaar ) en net onder de rand van de Drawstring is wat coating weg .
Strike is Nagenoeg nergens verkleurd , Er mag dus rustig vermeld worden dat deze Lowe Alpine Strike modellen ( Deze hier is een Door Lowe USA geproduceerde en niet Vietnam ) van hoge kwaliteit zijn .
Het ding is echt jaren gebruikt .
Bij een Vietnam productie zitten er andere labels in . Ook weer hier is te zien dat Lowe Alpine alleen labels voert in de tas zelf en dus niet in de Daypacks ! Lichte Gelige zeer duurzame coating en Merk Lowe Alpine op de heupband Gesp .
Rugtas is zeer licht en draagt zich lekker met normaal gewicht tot 12 Kg .
Meer kan maar dat gaat tenkoste van draagcomfort.
De tas die ik hier heb is er een uit de eerste Serie .
Of dit een blijvertje is weet ik niet .
Ik was al zolang op zoek naar zo'n vroeg Lowe Alpine model dat ik het toch heb aangekocht .
https://www.militaire-uitrusting.nl/rugzakken/lowe-alpine-strike
Ondanks dat deze veelvuldig gebruikt is ! is dit aan slechts twee dingen te zien . Namelijk aan de Labels ( Nauwelijks leesbaar ) en net onder de rand van de Drawstring is wat coating weg .
Strike is Nagenoeg nergens verkleurd , Er mag dus rustig vermeld worden dat deze Lowe Alpine Strike modellen ( Deze hier is een Door Lowe USA geproduceerde en niet Vietnam ) van hoge kwaliteit zijn .
Het ding is echt jaren gebruikt .
Bij een Vietnam productie zitten er andere labels in . Ook weer hier is te zien dat Lowe Alpine alleen labels voert in de tas zelf en dus niet in de Daypacks ! Lichte Gelige zeer duurzame coating en Merk Lowe Alpine op de heupband Gesp .
Rugtas is zeer licht en draagt zich lekker met normaal gewicht tot 12 Kg .
Meer kan maar dat gaat tenkoste van draagcomfort.
De tas die ik hier heb is er een uit de eerste Serie .
Of dit een blijvertje is weet ik niet .
Ik was al zolang op zoek naar zo'n vroeg Lowe Alpine model dat ik het toch heb aangekocht .
https://www.militaire-uitrusting.nl/rugzakken/lowe-alpine-strike