Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De stevigste telefoon die HMD heeft aangekondigd is
Deze featurephone is bestendigd tegen water en stof volgens de ip68-normering en moet een val van 1,8 meter kunnen doorstaan. De telefoon is tevens conform de militaire mil-std-810g-standaard. De telefoon meet 145,4mmx62,1mm en is 16,1mm dik. Qua soc heeft het een Qualcomm 205 Mobile Platform met 512MB ram. De telefoon draait KaiOS en heeft net als de andere aangekondigde telefoons een Google Assistant-knop.
Het scherm van de 800 Tough heeft een diagonaal van 2,4" een schermresolutie van 320x240. De telefoon heeft 4GB aan interne opslag, een 2-megapixelcamera en een niet verwijderbare 2100mAh-accu.
Het is met wat moeite en handigheid wel mogelijk om pre-loaded apps van KaiOS te verwijderen, zie tutorials en meer informatie op o.a.Leuk model, zonder adroid dus hopelijk is daarmee ook ome Google buiten de deur te houden als je die assistent en maps niet gebruikt.
Benieuwd of er ook een kale KaiOS bestaat, zonder die Facebook apps.
Dit zette mij toch wel mooi aan het denken. Ik loop 24/7 met een smartphone op zak (ondanks mijn eigen ergernis soms) en nu heb ik toch op een rijtje gezet waarom.Mijn "stokpaardje" waarom wil je een mobieltje.....?
Zonder zoiets hoef je je helemaal niet af te vragen waarom dit, waarom dat....
Nog niet...eerst sparen enzo.@Stuudje , heb je deze inmiddels aangeschaft?
Ik wist niet dat dit nog mogelijk was wel een goed initiatief miIk zal even een kleine update geven van mijn post.
paar weken geleden heb ik een oneplus one gekocht op internet voor 50 euro.
bij thuiskomst heb ik er gelijk Ubuntu op gezet.
het werkt prima alleen ik kan niet inzoomen met de camera.
Bekijk bijlage 18349 Bekijk bijlage 18351
Bekijk bijlage 18352
-edit- op een foto wat dingen onherkenbaar gemaakt.