• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

( Molle ) Opbouwtas Meshouder ( Been ) Nieuw Type

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb het ding de laatste twee maanden 7 x in de hand gehad bij die Shop en het was niet ter verkoop !
Zelfs bij een eerder bod van 10 en een later uitgebracht bod van 15 Euro kreeg ik het niet mee Pfff
Vandaag dus de 8 ste keer dat ik het weer pakte en alweer de vraag " Wat kost het " ;)

10 Sec later ......... 5 Euro :confused::confused::confused::D . IK heb meteen afgerekend en zoef WEG Haha
Dat ik zoiets nog niet eerde heb gekocht is vooral gerelateerd aan de bijkomende verzendkosten .
Het is een Universele houder die middels Velcro Werkt . Daar zet je de schede mee vast .
En het is tevens een Molle type dat dus op veel bevestigt kan worden .
Messen en Schede's en Houders zullen toch een keer deel gaan uitmaken van een systeem .
Nu nog niet al te belangrijk maar als ..... komt dan is het een belangrijk Item samen met je Type mes .
Dit is de Tweede Molle die ik heb . De andere zit vast aan de schede en is een deel van het geheel .
En derhalve niet toepasbaar met ander mes .
De eerste drie foto's zijn van www

Opbouwtas3.jpg Opbouwtas2.jpg Opbouwtas1.jpg

20161231_190558.jpg 20161231_190653.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Door welk land (leger) wordt dit gebruikt?

Oa Nederlandse !
Maar volgens mij komen ze ook bij het Belgische leger voor .
Misschien zelfs bij meerdere Nato landen .

Edit

Misschien dan tevens in ander camo DPM patroon !!
De Namaak M9 Bayo is gewoon een voorbeeld dat de Dump gebruik en tevens geleverd kan worden met die Beenhouder !

Terug
Bovenaan