+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Contact
idbgSurvivor
Niels stelde wel een goede vraag.
idbg,
Gisteren om 19:34 Meld
Dank je wel
idbgSurvivor om me er op te attenderen.
++++++++++++++++++++++++
Beste Niels,
Stom het bescheiden regeltje was niet goed tot me doorgedrongen.
Het techniek hebben we gemeen, ik zou een heel stuk kunnen schrijven wat ik allemaal heb gedaan, dingen wat ik nooit van tevoren heb gedaan, het lukt me altijd weer om het te maken of stuk weer te repareren, ook priegel werk, soms met een sterke loep draaide ik mijn hand niet voor om.
Werk gedaan:
Centrale verwarming, loodgieter, gas, installateurs werk, centraal antennesysteem, Elektronica montage reparatie, fotograaf met eigen Vak-Lab handwerk.
Breed geïnteresseerd in alternatieve geneeskunde, met wat praktijk ervaring Acupressuur, zou me nog graag een opleiding willen volgen in Acupuncteur daar kan je fijn heel veel mee kunnen doen vooral nuttig na de SHTF maakt me onmisbaar hahaha.
En me verder ontwikkelen in overleving technieken, is ook heel handig in het helpen van anderen.
Ervaringsdeskundigen kunnen we ons al noemen, met wat we hebben ontzetten veel mee gemaakt en er zelf goed door heen gekomen, en kunnen anderen weer met raad en daad bij staan.
We hebben het altijd zelf moeten doen zonder hulp van anderen, en jaren en jaren in een totale isolement geleefd, wat dat betreft zijn we overlevers.
Toch zijn we goed in een ander helpen en kunnen dat dus doen op een heel breed vlak, en dat best heel belangrijk na de SHTF
Mvg,
J.J
Ps, kan nog veel meer maar, zo is het wel even goed.
Hahaha,,,, O ja ik ben dus autodidact, en uitvinder hoef er geen moete doen, ideeën het komt me aanwaaien, voor mij niet bijzonders, ook dit is best belangrijk na de SHTF