petroman
SHTF Expert
Hier al eens gekeken ?
Ik weet het maar veel komt uit china...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik heel voorzichtig mee vanwege leugenachtige waardes die ze opgeven. Daarnaast: veel fakes komen uit China. Een gewaarschuwt man...Hier al eens gekeken ?
Sterker: veel "Origineel merkspul" op Marktplaats komt uit China.Daarnaast: veel fakes komen uit China.
Aan de reageerders hier direct boven,
Niet voor het een of ander, en mijn bedoeling is allesbehalve namaak goedpraten, maar hebben jullie een idee hoeveel echt origineel merkspul (of onderdelen daarvan) uit landen als China komt? Denk dat menigeen ervan zou schrikken als ie het "made in China-gehalte" wist van zijn "Made in Germany"/ "Made in the USA" rugzak/kleding/mes/survivaltoebehoren.
Tegenwoordig is het zo dat veel nep idd uit China komt, maar inmiddels veel echt ook
Ik adviseer elke beetje outdoormens, gearfreak, prepper of wie dan ook: Onderzoek het internet vóór je iets (duurs) aanschaft waar je op moet vertrouwen.
Aan de reageerders hier direct boven,
Niet voor het een of ander, en mijn bedoeling is allesbehalve namaak goedpraten, maar hebben jullie een idee hoeveel echt origineel merkspul (of onderdelen daarvan) uit landen als China komt? Denk dat menigeen ervan zou schrikken als ie het "made in China-gehalte" wist van zijn "Made in Germany"/ "Made in the USA" rugzak/kleding/mes/survivaltoebehoren.
Tegenwoordig is het zo dat veel nep idd uit China komt, maar inmiddels veel echt ook
Klopt maar spul uit China kent verschillende kwaliteit eisen.Niet voor het een of ander, en mijn bedoeling is allesbehalve namaak goedpraten, maar hebben jullie een idee hoeveel echt origineel merkspul (of onderdelen daarvan) uit landen als China komt?
Tja, Aliexpress is heel goedkoop. Dan kan je ook niet verwachten dat je voor €12,- een originele Rolex om je pols hebt.
Maar toch, de Garmin autosteun voor m'n nieuwe GPS kost bijna €50,- van Garmin zelf. Er is er nu één onderweg met de boot uit China voor €2,69.
Namaak, tuurlijk. Maar voor dat prijsverschil moet ik het toch even proberen.
Voor spullen waar ik voor 100% van op aan moet kunnen zal ik dat niet via Ali bestellen. Maar voor de rest?
Laat ik het zo zeggen, nog een maandje wachten en ik ben de trotse eigenaar van een rolex ^_~