Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, werkt top en je hebt gelijk twee manieren van koken hout of alcohol.Misschien had ik ook moeten zeggen: ik heb trouwens ook al de Woodgas stove (https://www.prepshop.nl/woodgas-stove-original.html?sqr=woodgas&)
Dank je @Sun Beh Nim, heb je review gelezen. Dus de Trangia brander zet je dan gewoon in de stove?
Ik ook, klik aan, vlammen met die brander, en binnen no-time je spul warm, goed te reglen, werkt (bijna) altijd.Persoonlijk vind ik gas helemaal geweldig
Hebben jullie met een CS ooit dit uit getest: https://www.backcountry.com/biolite-campstove-bundle?rr=t
Kost even wat maar je hoeft geen brandstof mee te nemen, dat vind je wel in de omgeving, en zo verdien ook nog je langzaam je investering terug.
En de (regelbare)* Accu Aanjager is ook mooi voor extra hitten, en het laatsysteem ook handig.
Misschien is het BBQ rekje ook handig om vers houd te drogen voor later gebruik, en als het dan regelmatig regent kun je dat het natte houd drogen, zo kun je altijd je maaltje klaarmaken, of drinkwater desinfecteren.
De verlichting is ook handig.
Ja ik vind het een mooie set, alleen erg opvallend we houden meer van sober niet opvallend.
Bekijk bijlage 10834
* Ik heb niet kunnen ontdekken hoe de aanjager snelheid kan worden geregeld.
Drie standen,
Sudderen.
Normaal koken.
Turbo koken.
Zou de Turbo stand ook te gebruiken zijn om te Wokken.
Wat heb je trouwens nodig om brandalcohol te maken, met deze set.
@Niels: het zou vooral dienen als back-up als de stroom zou uitvallen. We koken op elektriciteit (keramisch kookvuur), dus als die een keer zou uitvallen hebben we voorlopig geen extra mogelijkheid om te koken (of koffie te maken). We hebben een BBQ en dat zouden we altijd wel kunnen gebruiken, maar een hele BBQ aansteken voor bv. koffie...
Ooit komt er een houtkachel, maar voorlopig dus nog niet.
Ik vind gas persoonlijk des duivels, maar dat komt omdat ik er gewoon doodsbang van ben Anders hadden we zeker een kookvuur op gas gehad en zou het geen probleem zijn om een klein gasvuurtje te hebben. Misschien komt er later ooit mogelijks een gasvuurtje, echter dat zal dan enkel door mijn vriend gebruikt worden.
Dus voorlopig komt de Trangia er wel als beste uit, als alternatief voor gas?
Mmmmhh, nu hebben Russen natuurlijk vuurvaste vingers, maar ik wil nog een haakje voor de pannenlap, want die pollepel wordt zo gloeiend heet.De russen kennende zal dit wel een beproefd ding zijn:
Doet het in ieder geval op hout, heeft aslade en houder voor pollepel.