Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hhm, misschien nog preziezer schijven dan maar: noodrantsoen daar ging het mij om. Aanleiding is niet de huidige woonlocatie nog angst voor tsunamies maar het feit dat ik (te laat) een stukje zag van howdotheydoit over reddingvlotten. En daar ging een compleet overlevingspakket (noodrantsoen) in zo'n relatief kleine contatiner.
Dus ik dacht zo van heeft er al eens een prepper naar gekeken ? Naar zo'n noodpakket dus. Nieuw is alles te koop dus dat is een kwestie van geld. Maar aangezien er ook MRE pakketen verhandeld worden dacht ik van misschien dat er preppers zijn die dar al eens naar gekeken hebben.
hhm, misschien nog preziezer schijven dan maar: noodrantsoen daar ging het mij om
hhm, misschien nog preziezer schijven dan maar: noodrantsoen daar ging het mij om
@Nomad mocht je voor een boot gaan dan lijkt het me slim dat je voor kunststof boot gaat ,liefst één met luchtkasten en sommige bootjes hebben een sandwich romp (dubbelwandig met schuim plaat ertussen)
( http://boatstuffblog.com/2015/02/27/fiberglass-boat-construction-part-3-cores/ ) wellicht zijn ze duurder als
een gewone sloep maar de romp is veel sterker en sommige zijn zelfs onzinkbaar .
gr will
Oh, haha. Misschien moet ik wat preciezer lezen. Sorry daarvoor.hhm, misschien nog preziezer schijven dan maar: noodrantsoen daar ging het mij om
@Nomad
...een ( goed en scherp ) mes bij je hebben...
...maar op noodsignalen staat een keur want ook die zijn maar beperkt...
...noodsignalen staat een keur want ook die zijn maar beperkt houdbaar en ook al doen ze het meestal daarna nog wel voor in geval vanb nooddie keur...
...ik meen dat je voor een signaal pistool een wapenvergunning moet hebben...
...een dreg anker opvouwbaar of vast is zeker geen luxe...