Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik het lont omhoog of omlaag wil draaien gaat dat niet vloeiend.
Het lijkt of het gedeelte wat dit doet misschien niet genoeg grip op het lont heeft ?
AWOL hoe kom ik in het gedeelte waar de tandjes in zitten aub?
Ik heb de brander eraf en het lont eruit nu.
zie foto, het opdraai mechanisme zit in het midden, gebruik even een zaklantaarn of iets dergelijks, misschien is het vanaf de onderkant beter te zien.
Overigens of je er echt bij kunt is te betwijfelen. Als je geen draadjes ziet die de boel blokkeren moet je misschien overwegen een vervangende brander eenheid aan te schaffen.
Bekijk bijlage 153
AWOL hoe kom ik in het gedeelte waar de tandjes in zitten aub?
Ik heb de brander eraf en het lont eruit nu.
Nou na veel prutsen geen resultaat haha
De tandjes krijgen gewoon geen grip op het lont.
Ik heb ook een nieuw lont geprobeerd.
Het is trouwens geen Feuerhand maar zo'n goedkoop made in china ding.
Dus misschien even sparen voor iets beters
Toch bedankt voor je tijd en moeite
De kleur metallic blauw, de snelle oxidatie van de branderkop, het lusje aan het uiteinde van de lontverstelling, het plaatje op de brander, alles zegt mij dat dit een chinese kloon is, verkocht bij Xenos en zelfs betere campingzaken. Ik zou hier echt de merken/opschriften van moeten zien om anders te kunnen concluderen, want in een goedkope chinees stop je geen centen. Je probeert heb zo goed mogelijk te laten branden, maar het is geen vergelijk met een echte stormlantaarn. Sorry voor het wellicht slechte nieuws, maar dit is mijn eerlijke mening na meer dan dertig van die dingen van allerlei allooi.
Dat is zo'n goedkoop solar tuinlamp dingetje dat ik er in geknutseld heb, dan geeft dat ding 's avonds nog een beetje lichtZit er een UFO midden in het glas ???? Er zweeft iets zilverachtig boven het brander gedeelte
Dat is zo'n goedkoop solar tuinlamp dingetje dat ik er in geknutseld heb, dan geeft dat ding 's avonds nog een beetje licht