F
Floesh
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de Olight H1 Nova hoofdlamp besteld voor slechts €41 incl. verzending (NL retailprijs >€60).
Na het zien van een aantal review video's (zie hieronder) was ik voldoende overtuigd.
Ik heb gekozen voor de lichtkleur neutraal wit zodat de kleurweergaven zo natuurlijk mogelijk zijn.
Er zijn 4 standen qua lichtsterkte variërend van 2 tot 500 lumen met geheugenfunctie voor de laatste stand en 1 speciale stand met SOS signaal.
Het geheel is behoorlijk licht qua gewicht en kan helemaal gedraaid worden op de hoofdband houder.
Tevens kun je hem los gebruiken met de bijgeleverde pocketclip op bijvoorbeeld een rugzak hengsel en met de magnetische onderkant is het gemakkelijk om ergens op vast te klikken.
De bijgeleverde (harde) opbergetui kan ook voor andere zaken (bijvoorbeeld batterijen) gebruikt worden.
De specificaties:
Max Output (lumens) 500
Low (lumens) 2
Max Run Time (hours) 15 days
Beam Distance 66 m
Peak Beam Intensity (candela units) 1,080 cd
Water Resistance IPX8 (waterproof up to 2 meters)
Impact Resistance 1.5 m
Head Diameter 0.8 in. / 21 mm
Length 2.3 in. / 58.5 mm
Battery Type RCR123A/CR123A
Weight (oz) 1.7400
Olight H1 Nova Headlamp Best Of 2016
Na het zien van een aantal review video's (zie hieronder) was ik voldoende overtuigd.
Ik heb gekozen voor de lichtkleur neutraal wit zodat de kleurweergaven zo natuurlijk mogelijk zijn.
Er zijn 4 standen qua lichtsterkte variërend van 2 tot 500 lumen met geheugenfunctie voor de laatste stand en 1 speciale stand met SOS signaal.
Het geheel is behoorlijk licht qua gewicht en kan helemaal gedraaid worden op de hoofdband houder.
Tevens kun je hem los gebruiken met de bijgeleverde pocketclip op bijvoorbeeld een rugzak hengsel en met de magnetische onderkant is het gemakkelijk om ergens op vast te klikken.
De bijgeleverde (harde) opbergetui kan ook voor andere zaken (bijvoorbeeld batterijen) gebruikt worden.
De specificaties:
Max Output (lumens) 500
Low (lumens) 2
Max Run Time (hours) 15 days
Beam Distance 66 m
Peak Beam Intensity (candela units) 1,080 cd
Water Resistance IPX8 (waterproof up to 2 meters)
Impact Resistance 1.5 m
Head Diameter 0.8 in. / 21 mm
Length 2.3 in. / 58.5 mm
Battery Type RCR123A/CR123A
Weight (oz) 1.7400
Olight H1 Nova Headlamp Best Of 2016