Joogvanhedel
Prepper
Weet iemand een pomp waar ik petrolium kan kopen, in de buurt van eindhoven/helmond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welkom op het forum.
Al bij de gamma, praxis, karwei gekeken ?
Daarvoor zijn er modderators.Dit is 2de acount, wist niet meer welke email of wachtwoord ik had...
Ja die snap ik wel, 2,50 euro per liter. Nee zoek normaal geprijsd.. (action is ook nog 1,90 per liter, dit moet goedkoper kunnen..) Belgie adverteerd er 1 op Marktplaats, 0,92 euro, maar is best eindje rijden voor me. Dus liever iets dichterbij...
De merknaam Zibro is in 2014 veranderd in QlimaZibro heeft overigens haar eigen petroleum.
Ik heb dat ook eens uitgetest, petroleumkachel naast de CV om gas te besparen.Tnx allemaal, dan houd ik het op de lampenolie vd action voor nu, deze brand hier prima, en weinig geur. Zal eerdaags een x die Qlima bestellen, uit mijn hoofd een dubbeltje duurder per liter als die vd action. Kijken of er veel verschil tussen zit. En dan zal ik eens rondkijken in belgie voor zuivere "petroleum" @wildemossel (het is voor zibro kacheltje, voor de koude dagen bij te stoken, zodat de cv niet volgas heel de dag draait..)
En radiators schoonmaken.
Met een laagje stof er op of er in is de uitstraling ook minder.