D
Deleted member 569
Gast
Ik ben benieuwd naar wat de eerste signalen zouden kunnen zijn, als het de kranten heeft gehaald is het meestal te laat (dan is het ook meestal een feit ). Welke jullie signalen jullie bruikbaar (betrouwbaar?) achten. Ik heb zelf enige kennis van de financiële beurs en lees veel over oorlogsvoering in de geschiedenis en de weg er naartoe.
Wat bijvoorbeeld in mij opkomt is hebben (ex-)leden van defensie een voorsprong, hebben politici een voorsprong, ambtenaren? Zou een signaal kunnen zijn als er een trend ontstaat dat defensie personeel hun kinderen lekker in Canada of USA laat studeren?
Of wanneer de koning met onbepaalde tijd op verlof gaat in het noorden van Engeland?
Wat bijvoorbeeld in mij opkomt is hebben (ex-)leden van defensie een voorsprong, hebben politici een voorsprong, ambtenaren? Zou een signaal kunnen zijn als er een trend ontstaat dat defensie personeel hun kinderen lekker in Canada of USA laat studeren?
Of wanneer de koning met onbepaalde tijd op verlof gaat in het noorden van Engeland?