Battletanker
Senior Prepper
Hallo.
Ik ben nieuw op dit of ieder forum maar heb gelijk n vraag over voorraden.
Ik ben al enige tijd Prepper dit door mijn defensie verleden.
Ik ben tegenwoordig monteur en zoals iedere goeie Prepper neem je al het bruikbare mee.
In mijn beroep heb ik dus enorm veel voorraden maar van hetzelfde.
Ik heb bv:
Isolatietape.
Cobalt hss boren.
Potloden.
Batterijen.
Remmenreiniger.
gereedschap.
Dreft.
Enz enz.
Wat ik hier nu nadelig aan vind is dat bv mijn batterijen minder krachtig worden en ik heb er super veel.
Nu weet ik zeker dat preppers uit veel verschillende beroepen komen en hetzelfde probleem hebben maar dan met andere artikelen.
Zou er geen rubriek of iets dergelijks kunnen komen dat we onze spullen met elkaar kunnen ruilen waardoor we ons pakket uitbreiden.
Als ik bv 50 batterijen kan ruilen tegen n berg groentenzaden van een groenteteler zou ieder er blij van worden.
Misschien is het een lam idee of bestaat de rubriek al maar ik wou t gewoon ff kwijt(-;
Groeten een mede Prepper
Battletanker
Ik ben nieuw op dit of ieder forum maar heb gelijk n vraag over voorraden.
Ik ben al enige tijd Prepper dit door mijn defensie verleden.
Ik ben tegenwoordig monteur en zoals iedere goeie Prepper neem je al het bruikbare mee.
In mijn beroep heb ik dus enorm veel voorraden maar van hetzelfde.
Ik heb bv:
Isolatietape.
Cobalt hss boren.
Potloden.
Batterijen.
Remmenreiniger.
gereedschap.
Dreft.
Enz enz.
Wat ik hier nu nadelig aan vind is dat bv mijn batterijen minder krachtig worden en ik heb er super veel.
Nu weet ik zeker dat preppers uit veel verschillende beroepen komen en hetzelfde probleem hebben maar dan met andere artikelen.
Zou er geen rubriek of iets dergelijks kunnen komen dat we onze spullen met elkaar kunnen ruilen waardoor we ons pakket uitbreiden.
Als ik bv 50 batterijen kan ruilen tegen n berg groentenzaden van een groenteteler zou ieder er blij van worden.
Misschien is het een lam idee of bestaat de rubriek al maar ik wou t gewoon ff kwijt(-;
Groeten een mede Prepper
Battletanker